קישוט לרכב חתן וכלה

כלה ברכב לאחר שירותי קישוט לרכב חתן כלה מפרחים תמר

מתחתנים ומחפשים שירותי קישוט לרכב חתן וכלה? אצלנו בפרחים תמר תוכלו ליהנות משירות קישוט לרכב חתן וכלה. אנו נבנה עבורכם את הדקורציה המושלמת לרכב ביום המיוחד בחיים שלכם ברמת האיכות הגבוהה ביותר. פרחים תמר הינה החנות הוותיקה לעיצובי פרחים וקישוט לרכב ביום החתונה.

סוגי קישוט לרכב חתן וכלה

אז מה הסגנון שלכם? איך אתם רואים את הכניסה לאולם ברגע הגדול? עשינו לכם  סדר בבלאגן ואספנו לכם מספר דרכים ועיצובים שונים של קישוט לרכב חתן וכלה:

קלאסי- קישט לרכב חתן וכלה קלאסי בד”כ יכלול סרטים ומדבקות סרטים בצבעים שונים כמו: סגול, ורוד וכחול כהה. את הסרטים קושרים לאורכו של הרכב וקושרים אותם לשלדת הרכב ומהדקים אותם עם מדבקות הסרטים לחיזוק. בעיצוב קלאסי יהיו סרט אחד או שניים לאורך הרכב וכן 3-4 מדבקות.

נועז- סגנון הקישוט הנועז סותר לגמרי את העיצוב הקלאסי ומטרתו תהיה למשוך את צומת הלב והעין, שלט או כיתוב של “נשואים טריים” וכן ישתלבו מצויין עם צבעים כמו: כתום, זהב, בורדו וכו’.

יוקרתי- עיצוב יוקרתי של הקישוטים לרכב חתן כלה מתבטא בצבעים: לבן, תכלת, שנהב וכו’. הרכב יהיה מעוצב מבחוץ וכן גם מבפנים, וישלב קישוטים כמו תחרה ופרחי משי גדולים.

אצלנו לפני הכול תתבצע התאמה מושלמת לזוג המתחתן, אנו נבין את האופי והרצונות  ובהתאם אנו נדאג להתאים עבורכם קישוט לרכב חתן וכלה המושלם! כמו כן, אנו מוודאים אתכם לפני את סוג הרכב וצבעו וזאת על מנת לדעת באילו חומרי גלם להשתמש, התאמת צבעים אידאלית וכן טכניקות לקישוט על מנת לא לפגוע בציפוי וצבע הרכב. המומחיות שלנו היא בקישוט רכבים לכלה ולחתן וכן משלוחי פרחים לצילומים ועוד!

קישוט לרכב חתן וכלה – רק אצל פרחים תמר

אנו מתייחסים לא רק חיצונית לרכב אלא גם פנימית! אנו מקשטים את הרכב עם סרטי משי ותחרה, בדים איכותיים ואלמנטים דקורטיביים רבים אחרים שנצמדים לרכב בבטחה ובקלות ומאפשרת הסרה ללא סימנים כלל. עיצוב המכונית עם חומרי גלם איכותיים ומעוצבים יצרו התאמה מושלמת לרכב מרשים שיתאים אף לצילומי אופנה. אצלנו תוכלו להיות בטוחים כי אנו מבצעים את קישוט לרכב ברמה המקצועית ביותר ובמהירות המרבית תוך מתן דגש על זהירות המרבית על הרכב כך שתוכלו לצאת מאיתנו עם רכב מרהיב ביופיו וגם שיישאר ללא שריטות, הסרת צבע, ללא דבק או סלוטייפ שיפגעו ברכב שלכם. הקישוטים שלנו מעוצבים על ידי צוות שוזרים ומעצבים מקצועי בעבודת יד שלא תוכלו למצוא בשום מקום אחר.

פרחים תמר- אנו חנות פרחים בראשון לציון המבצעת קישוט לרכב חתן וכלה כבר למעלה מ40 שנה! אנו מזמינים אתכם להצטרף למעגל הלקוחות המרוצים שלנו הממליצים עלינו כחנות מספר 1 בקישוט רכבים לחתונות. לפרטים נוספים והזמנת קישוטים לרכב חתן וכלה בהתאמה אישית אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון – 03-9672444

תפריט נגישות

עגלת קניות