פרחים לחברות וארגונים

סידור ורדים ורודים
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע

ודאי נתקלתם לא פעם בסידור פרחים מרשים שתפס את עינכם בכניסה למשרד, לובי של חברה, לובי של מלון או כל עסק מסחרי אחר. כיום, יותר ויותר חברות ובעלי עסקים מבינים את החשיבות של הצבת סידורי פרחים כפריט עיצובי מרכזי בחללים מסוימים של בית העסק. חשיבותם של פרחים נובעת מעצם היותם יצורים חיים בין גופים דוממים ולכן הם מעניקים תחושת חיות, אנרגיה חיובית ומפיצים המון אור ושמחה בסביבתם. מחקרים שנערכו בנושא הוכיחו כי הימצאות בסביבת פרחים תורמת לתחושת רוגע ושלווה, הפחתת תחושות של עצב וחרדה, הגברת אנרגיה ונמרצות, התלהבות ואופטימיות.

אנו בפרחים תמר מציעים מגוון עשיר של סידורי פרחים מרהיבים לחברות וארגונים תוך התחשבות מקסימאלית בסגנון החלל, מיקום נכון של הפרחים, צבעים מתאימים, גודל הסידורים וכו’

הניסיון העשיר שצברנו לאורך שנות פעילותינו הרבות בתחום מאפשר לנו להתאים במדויק את סידור הפרחים המושלם לכל חלל שתבחרו. שירות המנוי שאנו מציעים לחברות כולל סידורי פרחים מעוצבים שמוחלפים כל שבוע (או כל זמן אחר לפי בחירתכם) שישלחו למשרדי החברה או בית העסק שלכם ללא חיוב דמי משלוח. הסידורים מגיעים טריים ורעננים ומוצבים על ידינו במקומות שנקבעו מראש. בנוסף, אנו מציעים לחברות זרי פרחים, סידורי פרחים’ זרים מתוקים ומתנות לאירועי חברה, כנסים, מסיבות פרישה, ימי כיף או כל אירוע אחר.

אנו משרתים במסירות רבה חברות רבות ומגוונות בתחומי עיסוק שונים, ביניהם – מכון ויצמן, אינדיגו H.P  , מרק סרונו, ה.שטרן, אלקטרה, מסעדות ובתי קפה, מלונות ועוד..

נשמח לעמוד גם לשרותכם ולספק עבור העסק שלכם שרות מקצועי ומסור על סמך ניסיוננו העשיר – חנות פרחים תמר

לפרטים נוספים צרו איתנו קשר בטלפון 03-9672444, פקס- 03-9669476 או במייל – info@tamar-flowers.co.il

אזורי משלוחי פרחים:

תפריט נגישות

עגלת קניות