משלוח פרחים ליום האישה

תמונה של זרי פרחים יוקרתיים
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע

יום האישה הבינלאומי נחגג מדי שנה בשמיני למרץ. יום זה אשר נקבע עוד בשנת 1977 על ידי האומות המאוחדות מוקדש לנשים בכל העולם וזאת על מנת לציין את החוזק שלהן, היכולת שלהן להצמיח חיים, השגת שיוון אל מול הגברים ופועלן בתחומי חיים רבים. יום זה נושא משמעות גדולה גם במדינתנו וניתן ליהנות מפעילויות שונות המתקיימות בו. בנוסף, אחד הנוהגים ביום נפלא זה בו נשים חוגגות את היותן הוא הזמנת ומשלוח פרחים ליום האישה.

מפנקים ביום האישה

במשפחות רבות מחליטים להקדיש את יום האישה לאם המשפחה וכיוון שפרחים מזוהים עם המין הנשי וזאת משום יופיים ועדינותם, בבתים רבים ניתן לראות זר פרחים ססגוני ומיוחד. בנוסף, גברים רבים נהנים מהעובדה שהם יכולים לפנק את אהבתם וכמחווה רומנטית הם מחליטים על הזמנת ומשלוח פרחים ליום האישה. אם גם אתם מעוניינים לכבד באהבה את אם המשפחה או את בת הזוג שלכם, האפשרויות העומדות לרשותכם הן:

  • רומנטיקה ביום האישה – כאן תוכלו להזמין עבור האהבה שלכם זר ורדים אדומים, זר ורדים צבעוני הכולל את כל סוגי הורדים בעונה, אם הכוונה אל ורדים אדומים, כתומים, לבנים ועוד. אפשרויות נוספות אשר יובילו את האהבה שלכם לחיוך רחב הן זר יפהפה של סחלבים בשזירה אמנותית, זר פרחים מפואר וססגוני אשר כולל ורדים, חרציות ועוד. זר פרחים לבן חגיגי אשר מרמז על משאלת הלב העתידית שלכם והרשימה עוד ארוכה.
  • זר פרחים לאם המשפחה – אם אתם מעוניינים לפנק את אם הבית ולהראות לה את הערכתכם, תוכלו להזמין עבור משלוח פרחים ליום האישה אשר מורכב מסוג וגוון הפרחים האהובים עליה ולצרף כרטיס ברכה בו אתם מביעים את אהבתכם אל אמא. בנוסף, תוכלו לצרף אגרטל קלאסי שיעניק לזר הפרחים מראה יוקרתי יותר או להחליט להוסיף לזר מארז שוקולד איכותי שיהפוך את יום האישה למתוק יותר.

פרחים לאירועי יום האישה – עסקים וחברות

אם מדובר על עסק שמנהליו מעוניינים לפנק את העובדות ביום האישה הבינלאומי, ניתן להחליט ולהזמין משלוח פרחים ליום האישה אשר יהיה מורכב מפרחים בודדים, פרח לכל אישה עם ברכה המעידה על הערכת מנהלי החברה. אפשרות נוספת היא הזמנת סידורי פרחים מיוחדים אותם תעצבו את האולם בו אתם מתכננים לערוך את האירוע המיוחד ליום האישה.

מעוניינים להראות לנשות החברה, לאמא או לאישה אותה אתם אוהבים עד כמה אתם מעריכים אותה? היכנסו אל פרחים תמר אונליין והזמינו עבור אותה אישה מיוחדת או אירוע מיוחד משלוח פרחים ליום האישה. להזמנות, הקליקו כאן

תפריט נגישות

עגלת קניות