פרחים ועיצוב הבית

זר פרחים באגרטל

בשנים האחרונות גברה בישראל המודעות לכל הנושא של עיצוב פנים ובכלל זה גם למשמעותם של פרחים כאייטם עיצובי חשוב אשר תורם ליצירת אווירה נעימה בכל מקום בו הם נמצאים. כיום ניתן למצוא סידורי פרחים מרהיבים בכל לובי של מלון, מסעדות, משרדים או כל בית עסק אחר במרחב הציבורי שהאסתטיקה חשובה לו. הקסם הרב של פרחים בחלל מעוצב נובע מהיותם דבר חי בין חפצים דוממים ועל כן תרומתם המרכזית ליצירת אנרגיה חיובית ותחושת חיות.

הטרנד של הצבת סידורי פרחים בחללים מעוצבים נוגע בשנים האחרונות גם במרחבים פרטיים וניתן למצוא יותר ויותר בתים בהם מוצבים פרחים באופן קבוע, כחלק אינטגראלי בעיצוב.

לפניכם מספר טיפים להתאמת הפרחים למיקומים השונים במרחב הפרטי:

א. ראשית, רצוי להתחשב בסגנון הבית. לבתים שסגנונם מודרני ומינימליסטי מומלץ לבחור פרחים מזן אחד או שניים כמו סייפנים, שושן צחור או ליליות סטאר ללא תוספת ירק ולסדר אותם בצורה אחידה באגרטל מתאים.

לבתים בעלי אופי כפרי מומלץ להשתמש בפרחי שדה כגון: כלניות, נוריות וכו’ ופרחים בגוונים חמים שמתאימים יותר לזרי פרחים כפריים

ב. זרי פרחים גבוהים יתאימו יותר לפינות צידיות בבית ולחללים ריקים שזקוקים להחייאה ולא למרכזי שולחנות שיושבים מסביבם, להם יתאימו סידורי פרחים נמוכים או בוקטים נמוכים. רצוי לא להציב על הרצפה זרים שגובהם אינו עולה על 80 ס”מ, אלא על שרפרף נמוך או שידה נמוכה.

ג. בבית עם תקרות גבוהות כדאי להציב זרי פרחים גבוהים שיקנו מראה מוארך בחלל הגבוה. רצוי לבחור פרחים גבוהים ולסדר בכלי מוארך (ניתן לשים נייר צלופן שקוף לפני ששמים מים כדי להגביה את הפרחים ולהוסיף אלמנט עיצובי לאגרטל).

ד. בחדרים המעוצבים בסגנון עתיק ניתן להזמין פרחים קלסיים כמו ורדים, צבעונים, ליליות וכדומה.

ה. בבתים גדולים מאוד ניתן להציב כדים גדולים בגובה מטר ויותר, ולמלא בענפי ירק גבוהים כדוגמת אקליפטוס.

ו. לבתים בעלי עיצוב מוקפד ואומנותי רצוי להתאים סידורי פרחים מסוגננים המורכבים מפרחים דומיננטיים ויוקרתיים כגון סחלבים, אנטוריומים וכו’ שישתלבו בקו האמנותי של הבית.

וטיפ אחרון והכי חשוב, היעזרו בחנות הפרחים בה אתם קונים בנוגע להתאמת סוגי הפרחים והאגרטלים לצרכי העיצוב שלכם.

להזמנת משלוחי פרחים ראשון לציון , משלוחי פרחים נס ציונה , משלוחי פרחים רחובות , משלוחי פרחים חולון , משלוחי פרחים בת ים , משלוחי פרחים תל אביב חייגו 03-9672444

תפריט נגישות

עגלת קניות