עיצוב פרחים לחתונה

עיצוב פרחים לחתונה בים

חתונה לרוב נחשבת כאירוע בו נדרשת השקעה בעיצוב האירוע מקבלת הפנים, דרך עיצוב החופה, סידור האולם ושולחנות הישיבה. אחד האמצעים להשגת מטרות אלו הוא עיצוב פרחים לחתונה ברמה ובאיכות אשר תפתיע את כל המוזמנים ותיתן לאירוע ממד מרשים של יופי ופאר.

השלבים לעיצוב החתונה שלכם

עיצוב פרחים לחתונה מתחלק לכמה שלבים. ראשית, עיצוב שטח קבלת הפנים. עיצוב בו מומלץ להציב על סטנדים מיוחדים את הסידורי פרחים הבולטים ביופיים משני צידי הכניסה, ליד שולחן קבלת הפנים ומסביב . בעיצוב פרחים אלו מתקבל הרושם הראשוני של המוזמן על סוג האירוע, הנראות והרמה.

לאחר מכן, עיצוב הפרחים יתמקד באזור החופה שהרי זה המקום הכי חשוב לאירוע. כאן חשוב להשקיע בעיצוב פרחים. מעמידים את סידורי הפרחים על עמודים לאורך מסלול העלייה לחופה. ניתן גם להוסיף קישוטים כמו בדי טול לבן בין עמוד זר לאחר, ניתן להוסיף נרות גבוהים המעניקים אלמנט נוסף של יופי יוקרה וחמימות. לחופה עצמה ניתן לעצב סידורי פרחים ב-4 פינות החופה או לקשט כל עמוד לאורכו בסידור פרחים המשמש כעמוד פורח התומך בתקרת החופה.

השלב האחרון בעיצוב פרחים לחתונה הוא בשולחנות הסועדים והאולם. יש לזכור שסידורי הפרחים מושכים את העין ומשפיעים רבות על האווירה והנראות של האירוע כולו. ישנה גם חשיבות לכלים בהם יעוצבו הזרים ועל כך יש לבחור בהתאמה וביתר קפדנות.

זרים בעיצוב מיוחד ומותאם לחתונה

בעיצוב פרחים לחתונה לא כל אחד יודע לבצע סידור פרחים ברמה המתאימה. סידור פרחים זה אמנות שלומדים אותה בקורסים מיוחדים, ותוך כדי עבודה במשך שנים. מסיבה זו המעצבים פונים לחנויות פרחים המעסיקות מקצוענים אמיתיים. “פרחים תמר”, חנות הפרחים הוותיקה והמנוסה בעיצוב פרחים וסידורים לאירועים בכלל וחתונות בפרט,  תמצאו מגוון עשיר של עיצובים מיוחדים בשלל צבעים ובמגוון כלים ואגרטלים איכותיים שיהפכו כל חתונה לאירוע ססגוני ומרהיב ביופיו. החברה מתחייבת לסידורי פרחים טריים ואיכותיים ברמה גבוהה וניתן אף לשזור סידורי פרחים לחתונה בהתאמה אישית ולפי רוח העיצוב הכולל של האירוע. כחלק משירותי “פרחים תמר”, ניתן לבחור באתר האינטרנט של החברה מבחר עשיר ומגוון של זרים וסידורי פרחים מעוצבים לחתונה. כל הסידורים נעשים בעבודת יד קפדנית במיוחד ומחומרי הגלם האיכותיים ביותר במחירים אטרקטיביים ובתנאי תשלום נוחים.

היכנסו לאתר “פרחים תמר”, התרשמו מהמבחר והזמינו לכם עיצוב פרחים לחתונה או לכל אירוע שתרצו לשביעות רצונכם.

תפריט נגישות

עגלת קניות