עיצוב חדר עם פרחים

תמונה של עיצוב חדר עם פרחים מבית פרחים תמר

אנחנו לא מספקים שירות זה כרגע!

עיצוב חדר עם פרחים זה אחד הדברים הרומנטיים ביותר שיש! מה יכול להפתיע ולרגש יותר מחדר עמוס בפרחים ובלונים מעוצבים באופן מושלם, מכל הצורות, הגדלים והצבעים? אנו בפרחים תמר נשמח לסייע לכם להפתיע את האהוב/ה שלכם ולספק לכם את החוויה המושלמת ביום המיוחד! אספנו לכם כמה דגשים לעיצוב נכון ויפהפיה! 

מה חשוב לזכור שמחפשים עיצוב חדר עם פרחים

צבע- כשמעצבים חדר עם פרחים חשוב מאוד לבחור צבע אחיד, צבעים כמו סגול, אדום  ולבן וכן שילוב בינהם יכול ליצור אווירה רומנטית ויוקרתית בחדר.

סוג הפרחים- לסוג הפרחים יש משמעות גדולה על המחיר וכמובן על המראה. פרחים כמו ורדים, שושן צחור, וחמניות יהיו יותר יקרות וכן יהיה ממש קשה לעצב חדר בורדים מבלי למשכן את הדירה, אנו ממליצים ללכת על שילוב של כמה זני פרחים שונים לתת את ה”טון” עם פרחים יקרים מסוג אחד.

תקציב- שוב מאוד לקבוע את התקציב לפני שמתחילים ובכך למנוע אי נעימות וחריגה בתקציב.

עיצוב חדר עם פרחים הוא דבר לא פשוט כלל ולכן כדאי להיעזר עם שירותיה של חנות פרחים מקצועית ובעלת ניסיון שתוכל לעזור לכם להתאים את העיצוב לחלל. אצלנו תוכלו ליהנות ממבחר רחב של פרחים לקישוט מכל הסוגים וכן גם בלונים, חבילות פינוקים, יין משובח, דובי מפנק ועוד וכן אנו מבצעים משלוחי פרחים בכל אזור המרכז במהירות!.

עיצוב חדר עם פרחים בהתאמה אישית!

אצלנו תוכלו ליהנות משירות אישי, מקצועי ומתואם אישית. נשמח לשמוע מה אתם מחפשים, רעיון שראיתם ולממש אותו. אנו נדאג לשזור עבורכם זרי פרחים מרשימים, לספק עלי כותרת שתוכלו לפזר על המיטה למקסימום רומנטיקה וכן לעצב לכם בלונים ומתנות נוספות. כשזה מגיע לעיצוב חדר עם פרחים – השמים הם הגבול ואתם תוכלו להיות בטחים שאהוב/ה שלכם ייהנו מחוויה ייחודית, משמחת ומרגשת. בנוסף, אנו מציעים זרי ראש לימי הולדת ששזורים מפרחים יפיפיים וכן זרים בעיצוב אישי. כל זה תוכלו לעשות על ידי שיחת טלפון אחת ואנו מגיעים לכל מקום במרכז הארץ.

עיצוב חדר עם פרחים– רק אצל פרחים תמר

פרחים תמר- אנו חנות פרחים בראשון לציון ואנו מבצעים עיצוב חדר עם פרחים בהתאמה אישית לפי תקציב באופן המקצועי ביותר! אנו בעלי ניסיון עשיר של למעלה מ40 שנה בשזירה ועיצוב. הצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלנו הממליצים עלינו כחנות מספר 1 לקישוט חדרים עם פרחים.  לפרטים נוספים והזמנת פרחים אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון – 03-9672444

תפריט נגישות

עגלת קניות