משלוח פרחים עד 300 שקל

זר פרלינים אינדיגו
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע

זר פרחים גורם להתרגשות של מקבל הזר, אך גם מי שבוחר את האופציה של משלוח פרחים עד 300 שקל, מתרגש מעצם הבחירה של הפרחים המרהיבים לאדם האהוב לכל מטרה.

פרחים שכיף לקבל

פרחים משמחים כל אדם ולכן כיף לקבל אותם לאחר לידה, לכבוד החג, ליום הנישואים, ליום הולדת ולכל סיבה אחרת. הבחירה של הזר תואמת את תחושת האהבה וההערכה של מזמין הזר לאדם היקר ולכן בעת הזמנת הזר חושבים מה הוא אוהב, אילו ריחות, אילו פרחים אהובים עליו במיוחד, אולי כלניות או רקפות מתורבתות בעונה? חמניות בר מרהיבות או גרברות צבעוניות.

בהתאם לכך רוכשים את הזר המתאים ביותר מתוך המבחר העצום של הזרים שהכינו שוזרי הפרחים. ברוב המקרים כולם נראים מקסים ודי קשה לבחור מתוך המגוון העצום מהו הזר המתאים ביותר. לאחר התלבטות ובהתאם לאופציה של משלוח פרחים עד 300 שקל, מקבלים החלטה על הזר הנכון ביותר שכולל פרחים ולעיתים גם שוקולד כדי להמתיק את המשלוח.

סוגים של פרחים יפהפיים

זרים רומנטיים מורכבים בדרך כלל מוורדים סגורים או פתוחים בצבע אחד כמו אדום או ב-3-2 צבעים כמו כתום, שמנת ואדום או צהוב אשר יוצרים עם ענפים ירוקים כמו גיבסניות נראות מרהיבה. או זר של גרברות שקיימות בכמה צבעים כמו אדום, כתום, ורוד וצהוב. השילוב הצבעוני של כולן יחד הוא נפלא וכאשר מניחים זאת בוואזה מרשימה, השילוב יוצר רושם רב.

גם שושן צחור שקיים בכמה גוונים, הוא זר ריחני ובעל נראות יוצאת דופן, עם הגעת הזר נוצר שובל ריח נהדר של הפרחים הללו בכל רחבי הבית.

עציצים למשלוח

משלוח פרחים עד 300 שקל יכול לכלול גם סחלבים ייחודיים שנשתלו בתוך עציץ, ציפור גן עדן או כל צמח אחר בעל פרחים בגדלים שונים שיישאר בביתו של מקבל העציץ זמן רב וכך יזכיר לו תמיד מי שלח אותו.

אם אתם מתלבטים, יש באתר הרבה מאד אפשרויות מפתיעות, אחת מהן לבטח מתאימה עבור האדם האהוב שיקבל מכם זר פרחים.

 

תפריט נגישות

עגלת קניות