משלוח פרחים מהיר

ערוגת צבעונים
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע

כאשר מחליטים לשלוח זר פרחים לאדם יקר לכבוד יום הולדת, יום האהבה, קבלת תואר או כל סיבה משמחת אחרת, קיימת חשיבות רבה שיהיה זה משלוח פרחים מהיר.

בחירה של זר פרחים

לא תמיד מכירים את טעמו של מקבל זר הפרחים, אילו פרחים הוא אוהב, מהם הגוונים והריחות האהובים עליו. לכן מי שמזמין את הזר עובר על כל האופציות של זרי הפרחים, כדי לקלוע לאפשרות שנראית המתאימה ביותר.

אם מדובר במתנה בין בני זוג עבור יום האהבה, ט”ו באב או כל שמחה אחרת, בוחרים בדרך כלל זר יפהפה של וורדים בגוונים אדומים. זהו זר הפרחים שמסמל את האהבה הגדולה ולכן משלוח פרחים מהיר יהיה הביטוי לאהבה הגדולה.

זרי פרחים צבעוניים

בנוסף לוורדים יש קשת רחבה של פרחים בשלל גוונים והמבחר שלהם משתנה על פי עונות השנה. לכן יש לקוחות שיעדיפו זר שיש בו פרחים לבנים ריחניים כמו שושן צחור ולצידם פרחים וורדרדים להשלמת המראה היפהפה. אחרים יעדיפו להזמין משלוח פרחים מהיר, אשר כולל פרחים מיוחדים כמו ציפור גן עדן, צבעונים הולנדים בגוונים שונים, או זר חמניות כתום עם שיבולים, אשר מראה את הקשר העמוק של מקבל המתנה לטבע.

העברה של המשלוח לחוגג

לאחר סימון הזר הרלוונטי וסיום ההזמנה, קיימת חשיבות רבה לתאם משלוח פרחים מהיר, כדי שהפרחים יגיעו בזמן שמקבלת הזר תהיה בבית או במשרד. במקרים הללו חנות הפרחים עושה כל שניתן כדי לספק את זר הפרחים באחד המשלוחים הראשונים, כדי ליצור כיף גדול הן לשולח הפרחים והן למי שמקבלת אותם.

טעם טוב בפרחים

במקרים רבים הגעתו של הזר למשרד או הביתה, זו הפתעה גדולה ולכן כיף לפתוח את העטיפה, ליהנות מהניחוחות הנפלאים וגם מהמארז שמצורף שכולל שוקולדים, יין ומוצרים נוספים. לנוכח ההשקעה הגדולה אין גבול לשמחה הגדולה.

יש לכם חגיגה גדולה? זה הזמן להסתובב בקטגוריות השונות באתר שלנו ולסמן את הזר שיגרום אושר רב למי שמקבל אותו כיוון שהריחות המשכרים יורגשו בכל אחת מפינות הבית או המשרד.

תפריט נגישות

עגלת קניות