משלוח פרחים מהיום להיום

מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע

הרצון לשלוח פרחים הוא תמיד מידי, יש רצון שהפרחים יועברו במהירות לגורם הרלוונטי, כדי שלא יפוג הקסם של הזר הייחודי.

חשיבה על מתנה

מי שמעוניין לשלוח מתנה לאדם אהוב מתלבט בין כמה אופציות. פרחים הם תמיד מתנה קולעת כי רבים מאד ישמחו וגם יתרגשו לקבל אותה. לכן בחגיגות חשובות כמו יום נישואין, יום הולדת, לידה ועוד, אין כמו לקבל משלוח פרחים מהיום להיום כביטוי לאהבה הגדולה של מי ששולח את זר הפרחים.

לא אחת אפשר להוסיף לכך פריט נוסף ובכך להעשיר את המתנה וזאת בהתאם לאירוע, כמו שוקולד שהוא תמיד דבר משמח את הלב וגם את הבטן.

פרחים טריים או עציץ

כאשר רואים את ההיצע הגדול של הפרחים באתר, יש התלבטות אם לרכוש זר פרחים ריחני ויפהפה או לחלופין עציץ שמכיל פרח ייחודי כמו סחלב מתוך אחד מהזנים הייחודיים שלו. ההחלטה היא מאד אישית, זר פרחים עושה רושם רב והוא מותר בבית ניחוחות נהדרים במשך כמה ימים, אי אפשר להתעלם מהזר וכל מי שנכנס הביתה המום מיופיו.

לעומת זאת כאשר קונים משלוח פרחים מהיום להיום הכולל עציץ של סחלב, מקבל המתנה נהנה ממנו לאורך פרק זמן ארוך, בכל פעם שהוא משקה או מטפח אותו על פי ההנחיות, הוא זוכר את המחווה הגדולה של שולח המתנה.

איזה פרחים ירכיבו את הזר?

ההיצע של זרי הפרחים משתנה לעיתים תכופות לאור העונתיות. עם זאת יש פרחים שאפשר לרכוש כמעט לאורך כל השנה כמו וורדים הנמכרים בשלל גוונים, אדום, כתום, לבן, וורוד, צהוב ועוד. אין כמו להרכיב זר הכול כמות של וורדים ססגוניים וביניהם ענפי אקליפטוס מרהיבים. לחלופין אפשר להרכיב זר של גרברות בכמה צבעים, ציפורנים, שושן צחור ורוד וגם לבן, סיגליות, אירוסים, חמניות ועוד.

כשרואים את זרים הפרחים המקסימים באתר, הרבה יותר קל לבחור זר שגווניו ונראותו ישמחו את מי שמקבל משלוח פרחים מהיום להיום. לכן סמנו באתר ואנחנו נדאג להעביר את המשלוח במהירות האפשרית לשמחתם הגדולה של כולם.

תפריט נגישות

עגלת קניות