משלוח פרחים לחולה קורונה

סידור פרחים אדומים
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע

תקופת הקורונה היא תקופה לא פשוטה אשר השפיעה על כל מדינות העולם. בישראל, ממשלת ישראל ומשרד הבריאות מנסים להבטיח את בריאותם של התושבים באמצעות סגרים, ענידת מסכות ובידוד חברתי. למרות כל זאת, יש לא מעט חולי קורונה. מה ניתן לעשות על מנת לשמח חולה קורונה? התחילו לקרוא

משלוח פרחים – בתקופת הקורונה

ראשית כל חשוב להיות מודעים לכך שניתן להזמין משלוח פרחים לחולה קורונה גם בתקופה לא פשוטה זאת. חנות האונליין של תמר פרחים מאפשרת ביצוע הזמנה ושליחות גמישה של זרי וסידורי פרחים, ללא סכנת מגע וצורך בריחוק. למרות הגמישות הרבה, עדיין חשוב לקחת בחשבון שיכולות להיות מגבלות מסוימות. אם אכן יש מגבלה זו או אחרת, צוות החנות יקפיד לעדכן את הלקוח.

משלוח פרחים לחולה קורונה

אם אתם מעוניינים לשמח חולה קורונה חשוב לקחת בחשבון שקרוב לוודאי שתוכלו לשלוח משלוחי פרחים לבית החולים, אך כל בית חולים והמדיניות שלו לגבי משלוח פרחים לחולה קורונה במחלקה זו או אחרת ולכן חשוב לברר זאת טרם ההזמנה. באם בית החולים אינו מאשר הזמנת משלוח פרחים למחלקת קורונה, תוכלו לפנק אותו במתנות אחרות, כמו למשל מארז שוקולדים ובובה מפנקת. לעומת זאת, בהחלט תוכלו לשמח חולה קורונה אשר נמצא בבידוד ביתי עם משלוח פרחים אשר יזכיר לו עד כמה אתם אוהבים ו/או מעריכים אותו. חלק מהאפשרויות אשר עומדות בפניכם:

  • מארזים מפנקים – יש לכם אפשרות של הזמנת מארז סחלב אשר מגיע עם בקבוק יין, קערת שוקולדים בתוספת פרלינים, מארז שוקולדים הכולל דפי שוקולד, נשיקות שוקולד במילוי נוגט וטבלת שוקולד לבן עם שילובים מדהימים של פטל ועוד.
  • זר פרחים לחולה קורונה – זרי פרחים הכוללים מגוון רחב של סוגי פרחים בכל מיני צבעים קרוב לוודאי שיעודד את אותו אדם חולה קורונה שסגור בבית ויכול להיות שאף סובל מתסמינים שונים של המחלה. ניתן לשלב זרים עם חמניות, ורדים, גרברות בצבעים שונים ועוד.
  • זרים מתוקים – ניתן להזמין משלוח פרחים לחולה קורונה של זר פרלינים מתוק או סידור פרלינים.

החנות המקוונת של תמר פרחים מאפשרת גם לכם לשמח חולה קורונה בבידוד ביתי או בבית החולים עם זר פרחים, זר מתוקים, מארז מפנק ותוספות שונות. טרם הזמנת משלוח פרחים לחולה קורונה חשוב לקרוא את תקנון החנות ולוודא ששירות המשלוחים אכן מגיע עד לאותה הכתובת אליה אתם מעוניינים לשלוח את זר הפרחים.

תפריט נגישות

עגלת קניות