משלוח פרחים בתקופת הקורונה

אשה במרפסת בגלל הקורונה - דווקא עכשיו לשלוח פרחים

כבר חודש ימים שכל המדינה נמצאת בהסגר בשל נגיף הקורונה שעצר את העולם מלכת. אך יחד עם זאת, אנו פרחים תמר, חנות בוטיק מאמינים כי משלוחי פרחים תמיד נחשבו לפופולאריים כמתנה ליום הולדת, לחגים ולסופי שבוע. אז למה לא לפנק את האוהבים והיקרים שלכם גם בימים המורכבים ולהעניק משלוח פרחים בתקופת הקורונה שיחממו את הלב שלהם. 

משלוח פרחים בתקופת הקורונה

תמיד נאמר על פרחים שהם משדרגים את האווירה היכן שלא תניחו אותם בחלל הבית. לכן, משלוחי פרחים הם מרעננים וצבעוניים. אצלנו, בפרחים תמר תוכלו למצוא זרי וסידורי פרחים ייחודיים גם בהתאמה אישית לכל מטרה. החל ממשלוחי פרחים לימי הולדת, ימי נישואים, אירועים ובייחוד תקופת הקורונה. זאת ועוד, אנו מתמחים בשזירת זרי פרחים, עיצובי פרחים לאירועים וגם תוספות כמו בלונים, אגרטלים, מארזי שוקולדים ופרלינים שפשוט עושים טוב ומעלים חיוך על הפנים. בנוסף לכך, מלבד משלוח פרחים בתקופת הקורונה תוכלו לבצע משלוחים של עציצים וצמחים, מארזים של יין ופרחים שיפיגו את האווירה עבור האהובים שלכם. 

סמליות בצבעי הפרחים

כל פרח הוא ייחודי בפני עצמו, ועל כן, לצבעי הפרחים גם קיימים משמעויות שונות. על כן אלמנטים עיצוביים בבחירת הפרח והצבע משדרגים ומעניקים שינוי גדול במשלוח של זר הפרחים. לכן כדאי שתכירו את משמעויות הצבעים של הפרחים. כך לדוגמא, פרחים אדומים מתאימים לבעלי נחישות ורצון, חובבי רומנטיקה אשר מסמל אהבה, תקשורת, אנרגיה ושמחת חיים. פרחים לבנים, מסמלים אורח חיים טהור, נקודות מפנה בחיים. פרחים ורודים מסמלים נשיות וחיבה ואילו פרחים כתומים משמשים לעידוד, שאפתנות ותורם לבריאות. פרחים כחולים יש השפעה מרגיעה ואילו פרחים ירוקים מסמלים טבעיות, עליזות והרפיה.

משלוחי פרחים בתקופת הקורונה עם פרחים תמר

אנו, בחנות פרחים תמר מקפידים על מבחר גדול של פרחים המתאימים לכול עונות השנה. אנו מאמינים כי הפרחים פרחים מדברים בעד עצמם משום שלכל פרח יש את המאפיינים הייחודיים שלו ובכך מאפשרים להעביר מסרים שונים באמצעות זר פרחים צבעוני ומלבב לבחירתכם. היופי בפרחים תמר שהצוות שזירת הפרחים מיומן ומקצועי בהכנת זרי ועיצובי פרחים מקסימים מלאים באהבה וריחות טובים שיחממו את לב יקירכם גם בתקופת הקורנה. אנו מבצעים משלוח פרחים בתקופת הקורונה איכותיים, טריים שיזכרו להם כמה אתם אוהבים, מערכים וחושבים עליהם. 

מעוניינים לשלוח זר פרחים מקסים ליקירכם בתקופת הקורנה? התקשרו אלינו עוד היום בטלפון 03-9672444  ואנחנו נדאג להביא זר פרחים מרשים מלא באהבה.

תפריט נגישות

עגלת קניות