משלוחי פרחים להולדת בת

פריחת השושן - חנות פרחים בראשון לציון
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע

הולדת בת זהו אירוע משמח עד מאוד, אחת הדרכים להראות אהבה והשתתפות בשמחת היולדת היא לשלוח לה פרחים ניתן להוסיף להם מתנה קטנה כדוגמת בלונים, מארזי שוקולד, בובות פרווה, בתמר פרחים יבצעו עבורכם משלוחי פרחים להולדת הבת אם זה ישירות לבית החולים או לאחר השחרור לבית היולדת.

משלוחי פרחים להולדת בת בהפתעה

מחפשים דרך להפתיע מכרה, חברה,אחות או בת משפחה שרק ילדה? הדרך היפה להראות לה את השתתפותכם בשמחתה לשמח ולרגש אותה היא באמצעות משלוחי פרחים להולדת בת או בן, לא תמיד מתאפשר לנו להגיע לבקר את היולדת ולפעמים בתקופה זו גם לא נותנים לבקר בבית החולים אם רוצים לתת ליולדת זמן לנוח מהלידה ולא רוצים להעמיס עליה ביקורים מיותרים הפתרון להראות לה כמה אנו שמחים בשמחתה וחושבים עליה כל מה שעלינו לעשות הוא להיכנס לאתר של תמר פרחים ולבחור מגלריית התמונות זר מרשים ובלחיצת כפתור או בחיוג לטלפון שלנו יבוצע משלוח הפרחים.

סוגים של משלוחי פרחים להולדת הבת

תמר פרחים מתמחים כבר שנים רבות בעיצוב זרי פרחים לכל מטרה ובמיוחד משלוחי פרחים להולדת הבת, זרי פרחים בצבעים מיוחדים לבנות, זרים בהתאמה אישית לפי בחירתכם זרים מעוצבים מפרחי העונה, ניתן להוסיף בלונים, בובות פרווה, מארזי שוקולד, ואפילו להוסיף לזר אגרטל מתאים.

משלוחי פרחים להולדת הבת לכל מרכז רפואי

משלוחי פרחים להולדת הבת ניתן אמנם לשלוח ישירות לבית היולדת אך אם רוצים לשלוח למרכז הרפואי בו היולדת שוהה זה מרגש וישמח אפילו עוד יותר, תמר פרחים מבצעים משלוחים מהירים ויעילים למרכזים הרפואי מתוך המודעות כי היולדת לא אמורה להישאר ימים רבים בו, משלוחי פרחים להולדת בת או בן הם בחירה נוחה ומשתלמת תוכלו לבחור את הזר המתאים ולפי התקציב שלכם גם מבלי לצאת מהבית, פשוט תוכלו להביא את יופי הטבע למרכז הרפואי, את הצבעים המדהימים את הפריחה המקסימה.

משלוחי פרחים להולדת הבת עם תמר פרחים

תמר פרחים החנות הוותיקה בראשון לציון תבצע משלוחי פרחים להולדת בת או בן לכל מקום שתבחרו, אצלנו תמצאו זרי פרחים איכותיים ומעוצבים אשר יתאימו לכם אישית, תוכלו להזמין אונליין דרך האתר שלנו או לתאם אתנו טלפונית ואנו נדאג למשלוח מהיר.

לפרטים נוספים אנו מזמינים אתכם להתקשר:   03-9672444

תפריט נגישות

עגלת קניות