משלוחי פרחים לאירועים

ורדים כתומים

מתקשים בבחירת המתנה המתאימה לאירוע מסוים ? אנו בפרחים תמר יודעים שבחירת משלוח פרחים מתאים יכולה להיות משימה לא פשוטה ובמיוחד לאלה מבינכם שלא ממש מתמצאים בסוגי הפרחים השונים ובמגוון סגנונות זרי הפרחים וסידורי הפרחים, זו הסיבה שצוות השוזרים המיומן שלנו ישמח לייעץ לכם בסבלנות ובמקצועיות עד שתגיעו להחלטה המתאימה ביותר למשלוח הפרחים המושלם לכל מטרה.

להלן רשימה של כמה מהאירועים הפופולאריים ביותר עבור משלוחי פרחים בראשון לציון והמלצות שלנו ושל הלקוחות למוצרים נבחרים לאירועים אלה:

פרחים ליום הולדת

רוצים לשלוח למישהו אהוב פרחים ליום הולדת ולשמח אותו ביום המיוחד? בחרו אחד ממגוון זרי הפרחים או סידורי הפרחים שלנו המעוצבים למטרה זו.

נתחיל באופציה הקלאסית שתמיד מרגשת ומרחיבה את הלב – זר ורדים אדומים, באתר שלנו תמצאו מבחר עשיר של זרי ורדים בגדלים ועיצובים שונים. הזרים הנמכרים ביותר הם: זר ורדים בינוני , ספיישל ורדים וללקוחות שאוהבים בוקטים של ורדים במספר צבעים, אנו ממליצים על בוקה של אהבה שהוא זר רומנטי במיוחד..

בעונת החורף נמליץ גם על זרים או סידורים מפרחי חורף שצבעם העז ויופיים מתאימים במיוחד לימי הולדת. דוגמא טובה לכך היא ערוגת צבעונים – סידור פרחים מרהיב ויפהפה של פרחי צבעונים מסודרים בכלי זכוכית מלבני ועיטור של סרט זהב שמשווה לסידור מראה מלכותי. מומלץ במיוחד! בחורף ניתן גם לשלוח צמח רקפת בכלי קרמיקה – מתנה פורחת ויפה ליום הולדת במחיר זול.

בחירות נוספות ומתוקות למטרה זו הן מתוק ופורח – זר פרלינים איטלקיים משובחים בשילוב תפרחות וירק או סידור ורדים ופרלינים המשלב ורדים אדומים עם פרלינים ובלון אדום בתוך כלי זכוכית לקבלת מראה חגיגי במיוחד.

פרחים ליום נישואין

חגגו את היום המיוחד במשלוח פרחים מדהים בפרחים תמר. זרי פרחים גדולים ומרשימים הם הבחירה של רוב לקוחותינו כמתנה ליום נישואין והם גם ההמלצה שלנו. הראו לבני זוגכם כמה אהבתכם גוברת לאורך השנים ושילחו זר מדהים שישמח את ליבם. זרים לבנים וחגיגיים כמו חגיגה בלבן , פריחת השושן או זר סייפנים גבוה בהחלט ישרתו את המטרה.

אפשרויות נוספות של משלוח זר ליום נישואין הן: זר אוריינטל המורכב מליליות מזן אוריינטל ולילות סטאר – זר מרשים במיוחד שמחזיק לאורך זמן, או זר רומנטי של ורדים ורודים שאהוב מאוד על לקוחותינו.

אלה מבינכם שמעוניינים לשלוח סידור פרחים יוכלו להתרשם מסידור סחלב צימבידיום מעוצב , סידור אנטוריום מרגש או סידור ליליות סטאר בצילינדר זכוכית חלבי.

פרחים ליולדת

בשעה טובה נולדו תינוק או תינוקת חמודה ליקרים לכם, בחירת המתנה התאימה ביותר לאירוע המשמח עשויה להיות לא פשוטה ובמיוחד אם המתנה נשלחת לבית החולים יש להקפיד לבחור מוצר שיתאים לתנאים הסביבתיים ולצפיפות הרבה במחלקת היולדות. ההמלצה שלנו היא לשלוח זרים כפריים נמוכים באגרטל כך שהיולדת תוכל להניח את הזר ליד המיטה על שידה קטנה וליהנות מהפרחים בזמן השהייה בבית החולים.

אפשרות טובה אחרת היא משלוח זר מתוק – מתנה שהפכה לטרנד מוביל בשנים האחרונות.

חיבוק חם – דובי חמוד שמחזיק זר פרחים קטן הוא עוד אופציה מקסימה ומרגשת למשלוח ליולדת וכמובן, מארזי מתנה מפנקים הם מתנה מושלמת שתשמח את היולדת במיוחד, דוגמאות טובות למארזים כאלה באתר הבית שלנו הן: לרך שנולד , טעם החיים ו קערת שוקולדים .

פרחים לבית חדש

משלוח פרחים לרגל מעבר לבית חדש דורשת התאמה לסגנון הבית ולטעמם של בעלי הבית. מתנות פופולאריות לאירוע זה נעות בין זרי פרחים בגוונים חמים לסידורי פרחים שולחניים שיוסיפו אור וחיות לבית החדש ויתרמו לעיצובו.

זרי פרחים שיכולים להתאים הם: זריחה – זר בצבעים חמים הכולל חמניות, חרציות חומות ועוד.. או זר פרובנס – זר כפרי בגווני צהוב סגול

סידורי פרחים שיתאימו במקרה זה הם: קלאסיקה בכלי זכוכית – סידור שולחני עגול וחגיגי ו טוסקנה – סידור פרחים מרהיב של פרחי סטאר יוקרתיים בכלי קרמיקה לבן.

האופציה האחרונה אך המועדפת ביותר על הלקוחות היא כמובן משלוח עציץ פורח מתוך מגוון צמחי הבית שלנו כמו סחלב פנלופסיס יפהפה, עץ זית שתול בכלי קרמיקה איכותי, צמח אנטוריום , ספיטיפיליום עם פריחה לבנה ויפה ועוד..

זהו, מקווים שעזרנו לכם לבחור את משלוח הפרחים המושלם ! צוות חנות פרחים תמר עומד לשרותכם בכל שאלה ומבטיח לסייע לכם בבחירת פרחים לכל מטרה.

תפריט נגישות

עגלת קניות