משלוחי פרחים בקופסא

פרובנס
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע

פרחים הם מתנה נפלאה, אך במקרים רבים המזמין מבקש אריזה מיוחדת ולא נורמטיבית, כדי ליצור עניין מיוחד במתנה שהוא רוכש לאדם האהוב.

קופסאות מלאות בהפתעות

אחת האופציות המעניינות היא לשלוח מתנה בקופסת עץ מיוחדת אשר מכילה פרחים ולעיתים גם מוצרים נוספים. בדרך זו מקבל השי נהנה מכל העולמות, פרחים, שוקולדים, יין או אופציות מסקרנות נוספות.

כאשר יולדת או מי שיש לה אירוע משמח מקבלת משלוחי פרחים בקופסא אשר כוללת זר פרחים כמו כלניות בשלל צבעים וכמה קופסאות של שוקולד איכותי, אין מאושרת ממנה!

אופציה נוספת היא קופסא רומנטית אדומה בצורת לב אשר מונחים בתוכה המון ורדים אדומים מרהיבים ביופיים ואין דבר עוצמתי יותר להבעת אהבה לכבוד יום רומנטי וחשוב במיוחד לשני בני הזוג.

הפרחים היפים ביותר

משלוחי פרחים בקופסא מרכזים במקום אחד את הפרחים היפים ביותר שקיימים בעונה, כמו ורדים בגווני כתום, ציפור גן עדן תמירה ושושן צחור אצילי. השילוב של כל הפרחים הללו יחד, זה לצד זה יוצר סידור פרחים אמנותי ומאד ייחודי. הן מקבלת המתנה והן כל הסובבים אותה לא יוכלו להסיר את מבטיהם מהקופסא המרתקת.

סידורי פרחים משגעים

כדי ליצור סידורי פרחים מדהימים, בוחרים השוזרים את הפרחים האיכותיים והיפים ביותר, הם יוצרים שילוב קסום של הגוונים השונים ולכן מדובר בלא פחות מיצירת מופת. אפשר לעטוף אותם בנייר מרשים וצבעוני, או לחלופין להניח אותם באגרטל זכוכית בנראות יוצאת דופן, אגרטל קרמי המותאם לגודלם של הפרחים, או בקערת זכוכית עגולה שיש בה מקום לכל שלל הפרחים שקשורים בזר המרשים.

היתרון של קופסאות

כאשר מחפשים אופציה מעניינת למתנה, משלוחי פרחים בקופסא הם מתנה קומפקטית ואפשר להניח בקופסא ארוכה פרחים גבוהים כמו טוליפים או ורדים בגוון אחד, או בכמה גוונים. כאשר פותחים את הקופסא התחושה היא שיש בפנים בקבוק יין משובח ועתיק, אך כשפותחים את הקופסא מריחים מיד את שובל הריח הנפלא של הפרחים הטריים והרעננים.

זרים מתוקים

רבים מתלבטים אם לשלוח זר של פרחים או משהו מתוק. מתנה בקופסא פותרת את הבעיה, מזמינים קופסא משולבת שיש בה זר פרחים על פי גודלה של הקופסא וגם מוסיפים קופסאות קטנות מרובעות, מלבניות או עגולות, עם שוקולדים משובחים.

בכל מה שקשור למשלוחי פרחים ולתוספות הנלוות, פנו לאתר האינטרנט שיש בו מבחר עצום של רעיונות מקוריים למתנות של פרחים, שוקולדים, יינות והפתעות נוספות שמתאימות לכל אחד.

תפריט נגישות

עגלת קניות