טיפים לשזירת פרחים בבית

פרחים הופכים כל מקום שבו הם נמצאים ליפה יותר, מטופח יותר וכזה שאי אפשר להתעלם ממנו. לכן בהחלט אפשר להבין מדוע אתם רוצים להתחיל להתעמק בנושא של שזירת פרחים בבית, כי הרבה מכל זה אתם יכולים לעשות בעצמכם! ברוב המקרים הדבר היחיד שחסר לאנשים זה ידע בנושא של שזירת פרחים ורעיונות שונים, שכן מדובר על אומנות עם שיטות שצריך להכיר. במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא מספר טיפים בכל הנוגע לשזירת פרחים כך שאין ספק שמייד עם סיומו תוכלו להתחיל לנסות את כוחכם בתחום הזה.
1. שילוב פרחים: לא אחת קורה שאנשים בטוחים שצריך לשזור את אותם הפרחים בתוך הזר, אך האמת היא, שמה שיפה זה דווקא הגיוון. לכן כדאי יהיה לשלב 2 או 3 סוגים שונים של פרחים אהובים כדי ליצור זר יפה ומקסים.

2. כלים לזרים: חשבתם עד היום שרק אגרטלים יוכלו להתאים לזרי הפרחים שאתם שוזרים? אם כך, כדאי שתדעו שזה לא מדויק. אתם יכולים לשים את הפרחים בכלים שונים ובצורה כזאת ליצור מקוריות ויופי שונה.

3. פרחים צפים ניתן לקחת פרחים ולגזור אותם כסנטימטר מראש הפרח. לאחר מכן מניחים אותם בקערת זכוכית רחבה ופשוט נותנים להם לצוף.

4. שימו לב לפרופורציות: עוד טיפ חשוב בשזירת פרחים זה לשים לב לפרופורציות. כלומר, צריכה להיות פרופורציה מושלמת בין גודל הפרחים והזר ובין גדול השולחן שעליו הם מונחים.

5. פרחים בקומקום: זה אולי נשמע לכם מוזר, אך זה יכול להיות יפה יותר מכפי שאתם מדמיינים! זר שיונח בקומקום יהיה מקורי, יפה ושונה ואתם תראו שתיהנו מאוד לעבור על יד הזר הזה ולראות אותו בחיי היום יום שלכם.

בנוסף לכל אלה, כאשר מדברים על שזירת פרחים כדאי יהיה לשים לב גם לשאלת העונות המתחלפות. זה נכון שבעידן המודרני שבו אנחנו חיים נוכל לקנות כמעט כל פרח בכל עונות השנה, אך לא תמיד זה כדאי. לכל פרח יש את העונה שלו ואם אתם רוצים פרחים טבעיים ויפים כדאי שתתייחסו גם לעונות השנה.

הזמנת זרי פרחים מיוחדים

מעבר לכך שתוכלו לנסות לשזור את הפרחים שלכם לבד, תמיד תוכלו גם לפנות אל המומחים ולהזמין מהם משלוחי פרחים לכל מטרה. זה לא משנה לאיזו חנות פרחים אתם פונים כי בכל מקרה אם מדובר על חנות וותיקה ומנוסה סביר להניח שהתוצאה תהייה יפה. היתרון בהזמנת פרחים מחנות מקצועית זו לא רק התוצאה הסופית אלא גם הנוחות, שכן היום ניתן להזמין משלוחי פרחים גם אונליין. אפילו אם כל מה שאתם רוצים זה רק לקשט את הבית הפרטי שלכם הרי שזה אפשרי, כי תוכלו להזמין פרחים שזורים ומקסימים בכל יום מחדש. חנות טובה שווה לכם לבדוק את שירותיה זו חנות כמו “תמר פרחים” כי כאן מחכים לכם זרים מיוחדים ומחירים מצוינים.

תפריט נגישות

עגלת קניות