טיפים לבחירה נכונה של פרחים

תמונה של זרי פרחים יוקרתיים
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע

מעוניינים לשלוח זר פרחים לכל מטרה? רוצים לדעת איך בוחרים זר פרחים כזה או אחר? בעמוד שלפניכם ריכזנו עבורכם מספר טיפים לבחירה נכונה של פרחים

כל זר פרחים אותו אנו בוחרים לשלוח לאדם כזה או אחר, נועד לשמח ולרגש אותו ולהאיר את עיניו בפרחים שאת סוגם וצבעוניותם חשוב ומומלץ להתאים למטרה שלשמה החלטתם לשלוח אליו זר פרחים מלכתחילה. לפיכך, קיימים מספר טיפים לבחירה נכונה של פרחים אותם ניתן לשזור לזר פרחים מושקע המותאם לסיבת המשלוח, וביניהם:

  • הגדירו את מטרת המשלוח – כאשר שולחים זר פרחים חשוב להגדיר בראש ובראשונה את מטרת המשלוח ולפיה לבחור סוגי הפרחים היכולים להתאים למטרת המשלוח. לצורך העניין, כאשר שולחים זר פרחים לבן/בת הזוג מומלץ לשלוח פרחים אדומים המשדרים רומנטיקה.
  • הסגנון העיצובי של הזר – בהתאם למטרות המשלוח, מומלץ לבחור גם את הסגנון העיצובי של הזר, כאשר לכל מטרת משלוח תוכלו למצוא מספר כזה או אחר של זרים בסגנונות עיצובים שונים, החל מסגנון שזירה כפרי, דרך סגנון שזירה יוקרתי ועד לסגנונות שזירה שונים היכולים להתאים בין היתר למשלוח פרחים ליולדת, משלוח פרחים ליום הנישואין, משלוחי פרחים לשבתות וחגים ועוד ועוד…
  • מחיר הזר – עלות הזר והמשלוח היא פועל יוצא של גודל הזר וסוג הפרחים השזורים בו, ולכן, כאשר בוחרים זר פרחים למטרת משלוח כזה או אחר, חשוב לבדוק את עלויות הזרים השונים המוצעים לכם ואת עלות המשלוח הנקבעת בין היתר בהתאם לדחיפות המשלוח.
  • עונתיות – בכל עונה תוכלו למצוא פרחים עונתיים הגדלים ומשווקים אך ורק באותה עונה, כאשר כל עונה מביאה עימה צבעונית ייחודית משלה, וכך למעשה תוכלו למצוא פרחים בגוון אדום או כתום בחודשי הקיץ ופרחים בגוון וורוד, סגול וכחול בחודשי החורף.

טיפים לבירה נכונה של פרחים כוללים גם התייחסות לטריות הפרחים ומראה הפרחים אותם בחרתם לשזור לכדי זר פרחים מהודר ומושקע המותאם למטרת המשלוח. רוצים ליהנות מטיפים נוספים לבחירת פרחים? צוות השוזרים המקצועי שלנו בתמר פרחים ממתין גם לכם. צרו איתנו קשר כאן.

תפריט נגישות

עגלת קניות