זרי פרחים יוקרתיים

תמונה של זרי פרחים יוקרתיים

זרי פרחים יוקרתיים הם דרך לפנק את האנשים היקרים לכם מכל ולתת להם הרגשה כי אכפת לכם מהם וממה שעובר עליהם.

סוגי זרי הפרחים הנפוצים ביותר הם זרים רומנטיים, זרים לימי הולדת ונישואין וזרים כמתנות ליולדת.

זרים רומנטיים

אין דרך יותר טובה להפתיע את בת זוגתך מאשר לשלוח לה זר פרחים יוקרתי כדי שתדע שלא שכחת את היום המיוחד שלכם. נשים רבות מקוות לקבל מבני זוגם פרחים המסמלים רומנטיקה בתאריכים חשובים כמו יום נישואין, יום אהבה ותאריך תחילת הקשר. ניתן לצרף לזרי פרחים יוקרתיים גם מכתבי אהבה, בלונים ובובות בצורת דובי.

תמונה של זרי פרחים יוקרתיים
אין דרך טובה יותר להפתיע את בן או בת הזוג מאשר זרי פרחים יוקרתיים

זרים לימי הולדת ונישואין

כיום חגיגות ימי ההולדת והנישואין נהפכו לעצומות ואנו רואים בכל פינה ברשתות החברתיות אנשים שמעלים תמונה ובה בן או בת זוגם קישטו את כל החדר בפרחים ובלונים רבים. תוכלו לעשות זאת גם על ידי הזמנת זר מושקע ויוקרתי בכל מיני צבעים, בהתאם לסגנון של בעל או בעלת השמחה. פרחים הם גם דרך נהדרת ורומנטית לציין אירוע כמו יום נישואין, הקורה פעם בשנה ונועד לחגוג את האהבה שעדיין שוררת בין בני הזוג.
חשוב לבחור חברת פרחים עם מומחיות בהתאמת זרי פרחים יוקרתיים וכן משלוחי פרחים.

סוגי הפרחים והעיצובים השונים

ישנן סגנונות רבים לעיצוב זרי הפרחים וככל שהזר יכיל יותר פרחים וידרוש מבעל העסק לעצב אותו באופן מושקע, הזר יעלה יותר. ישנם דרכי עיצוב בהם ניתן לסדר זר פרחים בצורת לב או להעניק זר המגיע מוכן בתוך קופסא. מלבד ההשקעה בסידור הפרחים, לסוגי הפרחים השונים מחירים אחרים. פרח מסוג פנטזיה אדומה הוא פרח יוקרתי שזר עם פרחיו יכול לעלות כ-400 שקלים.

זרי פרחים יוקרתיים הם הטרנד החם של המתנות. אם אתם מעוניינים להפתיע את האישה שלכם עם זר מושקע שיגרום לה לחיוך רחב על הפנים, להעניק לחברה שלכם שזה הרגע ילדה את בנה הראשון זר כדי לסמל את האירוע המרגש או להפתיע אדם אשר חשוב לכם.

אנו בפרחים תמר חנות פרחים בראשון לציון נשמח לעזור לכם. פרחים תמר מעצבים זרי פרחים לכל מאורע, תוך כדי התאמה לצורכי הלקוח, שירות אדיב ומחירים נהדרים המתאימים לכל כיס.

תפריט נגישות

עגלת קניות