הזמנת פרחים בהתאמה אישית

תמונה של קלניות 5 עובדות על פרחים
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע

כל אחד אשר נכנס אל חנות פרחים פיזית או אל חנות מקוונת לממכר פרחים ועציצים מעוניין באותו מוצר המתאים למטרתו. במאמר זה המומחים של תמר פרחים יספקו לכם את כל המידע החשוב ביותר אודות הזמנת פרחים בהתאמה אישית.

התאמה אישית – מה זה אומר?

כל אחד אשר נכנס אל חנות משלוחי פרחים ועציצים או חנות פיזית מעוניין בזר אשר מתאים לאדם מסוים, לאירוע מסוים או למטרה מסוימת כמו למשל עיצוב הבית על ידי פרחים. כיוון שרוב האנשים אינם מומחים בתחום התאמת פרחים לאירוע זה או אחר, הם מוצאים את עצמם מבזבזים הרבה זמן ואנרגיה על תהליך החיפוש של אותם פרחים המתאימים להם. במקרים רבים הם יוצאים מהחנות המקוונת עם תחושה כבדה, שכן הם אינם בטוחים שהבחירה אותה הם עשו, אכן מתאימה. כל אלו הובילו את המומחים של חנות הפרחים הוותיקה תמר פרחים ליצור קטגוריות שיאפשר לכל אחד ואחת לבצע הזמנת פרחים בהתאמה אישית לאירוע, לאדם, לחג או למקום.

הזמנת פרחים בהתאמה – סינון חכם

כי היום כבר לא צריכים לבזבז זמן ואנרגיה מיותר. כל שצריך לעשות הוא להיכנס אל אותה חנות מקוונת לפרחים ועציצים לבחור באחת הקטגוריות הבאות ולבחור במהירות את אותם פרחים בהתאמה אישית:

  • פרחים בהתאם לאירוע – המומחים של פרחים תמר החליטו לסדר את כל זרי הפרחים בהתאם לאירועים הנפוצים ביותר וכך כל אחד מהלקוחות יכול לבחור באם הוא מעוניין לבצע הזמנת פרחים בהתאמה אישית לאירוע בעבודה, ליום נישואין, יום הולדת, ליולדת, ליום האהבה, לחגים או לכל אירוע אחר.
  • הזמנת פרחים מסוגים שונים – ניתן לבצע הזמנת זרי פרחים לאירוע, סידורי פרחים, זרים מתוקים, זרי כלה והרשימה עוד ארוכה.
  • הזמנת פרחים בהתאמה לתקציב – אפשרות נוספת היא לבצע סינון חכם לפי מחיר. כל לקוח יכול לרשום מהו התקציב העומד לרשותו ובהתאם יוצגו עבורו כל אותם פרחים ועציצים המתאימים לאותו תקציב.

היתרונות של הזמנת פרחים בהתאמה אישית

  • שליטה בתקציב – היכולת של הלקוח לבצע הוצאה מדודה בהתאם לתקציב הקיים ברשותו.
  • ביטוי אישי – הזמנת פרחים בהתאמה אישית מאפשרת ללקוח להביא את כוונתו לידי ביטוי: זר ורדים צבעוני ליום האהבה, זר פרחים עם בלון או בגד גוף לתינוק עבור אישה שזה עתה ילדה וכו’.
  • הזמנה מהירה – נכון להיום יש אפשרות לבצע הזמנת פרחים באמצעות חנות הפרחים המקוונת של תמר פרחים. הדרך המהירה והיעילה ביותר להזמין פרחים לאירועים המרגשים ולאנשים המוערכים עליכם.

מעוניינים לבצע הזמנת פרחים המותאמת לאירוע או לאדם היקר לכם? לחצו כאן

תפריט נגישות

עגלת קניות