איך שותלים פרחים באדנית

בין אם יש לכם מרפסת או גינה או אף חלל מואר בבית – אדניות הן אופציה נהדרת גם מבחינת הוספת טאץ’ לעיצוב החלל וגם מבחינת פרקטיות – כמה כיף לשתות תה עם נענע שנקטף מאדנית או להתשמש בתבלינים טריים שצומחים לכם ממש בגינה.

אדניות פרחים ניתן למצוא בכל מקום כקישוט – בגינות, מרפסות, מקומות ציבוריים כמו משרדים, בתי קפה ועוד. אדניות מגיעות כיום במגוון רחב של סגנונות: החל מאדניות פלסטיק, עץ, מתכת, אדניות צבעוניות, שחורות, מצוירות ועוד.

בחירת אדנית לשתילת פרחים 

שתילת פרחים באדנית נכונה תוביל לצמיחה חזקה ובריאה. לכל צמח יש את הדרישות שלו וכן את ההתפתחות שלו. לדוגמא, צמחי תבלין ועונתיים אינם דורשים אדנית עמוקה ומספק בעומק 20 ס”נ על מנת לספק להם את תנאי הגידול הנדרשים וזאת מהסיבה שצמחים אלו מפתחים מערכת שורשים עדינה ודקיקה שמתרכזת לגוש אחד. עם השקייה נכונה הם יתפתחו בריא. במידה ומדובר בצמחים גדולים שצומחים לרוחב וגובה או בצמחים עם שורשים חזקים יותר יש להצטייד עם אדניות עמוקות יותר שיעניקו לצמח מספיק מקום שיוכלו לשלוח את השורשים. ככל שהצמח גדול יותר כך יש להתאים אדנית גדולה יותר.

איך שותלים פרחים באדנית?

  1. יש לפזר שכבת ניקוז בתחתית האדנית ולכסות את כולה עד שלא תוכלו לראות את החלק התחתון. עובי השכבה צריך להיות עד 3 ס”מ. ללא שכבת ניקוז עלולים להתפתח מזיקים, מחלות ועודף מים שיפגע בצמח בעתיד.
  2. מלאו את האדנית עד 2 ס”מ עם תעורבת שתילה.
  3. כעת שותלים את הצמח. מכסים בעודף מהתערובת.
  4. משקים על פי ההוראות. חשוב מאוד להיצמד להוראות על מנת להבטיח צמיחה בריאה וטובה של הצמח.
    אם אתם מחפשים אדניות איכותיות ויפות חנות פרחים בראשון לציון הינה הכתובת בשבילכם.

מדריך לשתילת פרחים באדנית סיכום 

חשוב לזכור כי לכל צמח יש את הדרישות שלו – חלק אוהבים שמש חלקית, או שמש מלאה, חלק אוהבים צל וכו’. מעבר לשתילה נכונה, מומלץ להשתמש בתערובת אדמה איכותית. אם אתם מחפשים אדניות איכותיות ויפות תוכלו להזמין בחנות פרחים בראשון לציון פרחים תמר.

אצלנו תוכלו ליהנות ממבחר רחב ועשיר של אדניות דקורטיביות לכל שימוש. אז למה אתם מחכים צרו איתנו קשר  

תפריט נגישות

עגלת קניות