איך לסדר זר פרחים בצורה המרשימה ביותר

סידור פרחים לבנים
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע

שזירת פרחים הינו מקצוע לכל דבר ועניין, וככזה, הוא דורש מיומנויות מקצועיות הנרכשות עם הזמן. יחד עם זאת, כל אחד ואחת מביניכם יכול לסדר זר פרחים גם ללא הכשרה מקצועית וזאת במסגרת הקפדה על מספר כללים בסיסיים עליהם נרחיב בשורות הבאות.

כללים לסידור זר פרחים – הגדרה ורכישה

הגדירו את מטרת הזר – בכדי ליהנות מזר פרחים מסודר ומרשים ביופיו, אנו ממליצים לכם להגדיר את מטרת הכנת הזר ובהתאם לכך לרכוש את הפרחים הנכונים אותם תהיו מעוניינים לשלב בזר.

רכישת פרחים טריים והכנתם לקראת פעולת הרכבת הזר – לאחר שבחרתם מספר פרחים שונים לצורך הרכבת הזר וסידורו, חשוב לרכוש אך ורק פרחים טריים אותם ניתן למצוא בכל חנות פרחים מובילה בתחומה. לאחר מכך, חשוב לנקות את העלים המצויים בחלק התחתון של כל פרח ופרח אותו רכשתם, ולצורך כך, מומלץ להסתייע במזמרה או סכין יפנית. את הפרחים אותם הכנתם לצורך הרכבת הזר חשוב ומומלץ להניח בתוך אגרטל עם מים למשך שעה לפחות.

הרכבת זר פרחים – הנחיות מדויקות

לצורך הרכבת הזר יש לפעול על פי ההנחיות הבאות:

  1. החזיקו בידיכם מספר מצומצם של ענפי ירק (בין 3 ל-4 ענפים)
  2. על גבי ענפי הירק סדרו קבוצה של 3-4 פרחים וסובבו את הזר סיבוב אחד באופן כזה שהפרחים יהיו כלפי מעלה וענפי הירק כלפי מטה
  3. לאחר מכן הוסיפו קבוצת פרחים נוספת בצידו השני של הירק וסובבו שוב
  4. חזרו על הפעולה מספר פעמים עד להרכבת זר פרחים בגודל הרצוי לכם

כלל רביעי לסידור זר פרחים – אופן אריזת הזר

לאחר הרכבת הזר, ניתן לעשות שימוש בסרט קשירה ו/או חוט ברזל לצורך חיזוק גבעולי הפרחים המצויים בתחתית הזר. על גבי החוט בו עשיתם שימוש מומלץ להניח סרט קשירה עבה יותר בצבע התואם את צבעי הפרחים. לאחר מכן, ניתן לעטוף את הזר עד לכמחצית מגובהו של הזר וזאת באמצעות נייר צלופן צבעוני ו/או נייר קרפ או כל סוג אחר של נייר. בהצלחה!

תפריט נגישות

עגלת קניות