איך לטפל במשלוח פרחים שקיבלת

תמונה של סידור פרחים טוליפים
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע

 

קיבלתם משלוח פרחים יפהפה מתמר פרחים וכעת אתם תוהים איך לטפל במשלוח פרחים שקיבלתם? מאמר זה מיועד במיוחד בשבילכם.

משלוח פרחים – רעננות הפרחים ומשלוח מותאם

ראשית כל חשוב לוודא שאתם מזמינים משלוח זר פרחים או סידור פרחים ממקום אשר שם דגש על שימוש בפרחים טריים ורעננים וכמובן על משלוח מוקפד לאותה כתובת בה אתם מעוניינים. חנות פרחים מוקפדת תמיד תבחר בחברת משלוחים אשר יודעת כיצד להתמודד עם העברת זר הפרחים בשלמותו וזאת מבלי שיגרם נזק כלשהו לפרחים.

טיפים לטיפול במשלוח פרחים 

יופיים של הפרחים ושזירתם הוא יופי אותו כמעט כל אחד מאיתנו מעוניין לשמר. הבעיה היא שרוב האנשים אינם יודעים איך לטפל במשלוח פרחים שהם קיבלו ולכן לצערנו, במקרים רבים הפרחים קמלים במהירות ונזרקים לפח. הפקדה על הכללים הבאים תעזור גם לכם ליהנות ממשלוח הפרחים לאורך זמן:

  • החלפת מים – חשוב להחליף את המים מדי יום. אנו יודעים שרבים סבורים ששפיכת אקונומיקה או כל חומר משמר אחר לתוך האגרטל מאפשר עמידות של הפרחים ולכן אין צורך בהחלפת מים מדי יום, אך הדבר אינו נכון ולכן הכלל הראשון שלנו באשר לשאלה איך לטפל במשלוח פרחים שקיבלת הוא: החלפה יומיומית של מים.
  • הרחקה ממקורות מזיקים – רוב האנשים אינם יודעים שיש לשמור על הפרחים בקפדנות. כלומר, אם אתם נהנים מהקור של המזגן או מהחום הישיר של התנור, אין זה אומר שהפרחים יגיבו באופן דומה. לכן, חשוב להרחיק את הפרחים מכל מקור חום או קור קיצונ. דבר זה כולל גם חשיפה ישירה לשמש בימים חמים.
  • הפרדת העלים – במקרה ובו מדובר על משלוח פרחים עם עלים, ההמלצה היא לתלוש את העלים לצד הגבעול (ניתן להשאיר כמה עלים ליד הפרח), שכן העלים גוזלים הרבה מים מהפרחים.
  • חיתוך הגבעול – מומלץ לחתוך את הגבעולים של הפרחים מדי מספר ימים. פעולה זו תעזור להארכת חייהם של הפרחים, שכן הפרח יקבל מספיק מים. מומלץ לחתוך את הגבעולים באלכסון וסנטימטר אחד כל פעם. כמובן שעדיין יש להחליף את המים מדי יום.
  • הורידו את האריזה – אל תשאירו את האריזה של הפרחים לאחר היום הראשון, העטיפה צוברת אבק, דבר אשר יכול להפריע לפרחים ולקצר את חייהם.
  • אקונומיקה – יש להקפיד על הוספת אקונומיקה או את השקית תערובת שקיבלתם מחנות הפרחים. דבר זה ימנע התפתחות של בקטריות בפרחים אשר יובילו לכך שהם ינבלו מהר.

מעוניינים להזמין זר פרחים רענן מחנות אשר יודעת כיצד להדריך אתכם איך לטפל במשלוח פרחים שקיבלתם? הקליקו כאן ובחרו את אותו זר פרחים שמתאים לכם מהחנות המקוונת תמר פרחים.

תפריט נגישות

עגלת קניות