איך להאריך את חיי הפרחים?

מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע

קבלת זר פרחים מקסים מאדם ו/או ארגון אשר מעריכים אתכם מעניקה תחושה נפלאה, אך מה ניתן לעשות על מנת לשמר את אותה התחושה ואיתה את חיי הפרחים? במאמר זה המומחים של פרחים תמר יספקו לכם מגוון רחב של טיפים ויענו על השאלה: איך להאריך את חיי הפרחים. התחילו לקרוא!

הכל בפרופורציה – אמצו כלל חשוב זה

הדבר הראשון אותו חשוב לזכור הוא הפרופורציה. כאן הטיפ שלנו הינו לא להעמיס יותר מדי פרחים באגרטל ותמיד להתאים את האגרטל לפרחים אותם אתם מקבלים, כלומר לסוג הפרחים, לגובהם ולרוחבם. תמיד מומלץ לזכור שפרחים, בדיוק כמו בני אדם, זקוקים למרחב שלהם ולכן חשוב לוודא שהפרחים יהיו מונחים באגרטל באופן מאוורר ולא פרח אחד בתוך השני. גם פרחים צריכים לנשום. בנוסף, יש למלא לא יותר מחצי אגרטל במים.

לא מוותרים על ניקיון אגרטל

טיפ נוסף אשר עונה על השאלה איך להאריך את חיי הפרחים הינו שמירה על ניקיון המים באגרטל. כלי קיבול מלוכלך עם ריח מצחין יזרז את תהליך הקמילה של הפרחים, דבר אשר יוביל לעוגמת נפש כאשר תבינו שהפרחים נבלו במהירות משום חוסר הקפדה שלכם. בנוסף, יש להוסיף אקונומיה או להשתמש בתערובת מיוחדת אותו מקבלים עם הזר מחנות הפרחים. רוב האנשים אינם מודעים לכך שתוך יומיים שלושה נוצרים חיידקים שמזיקים לפרחים הטריים. אם אינכם מעוניינים להשתמש באקונומיקה או בתערובת המיוחדת, ההמלצה היא להחליף מים באגרטל כל יומיים.

לא משאירים זר בעטיפה

אמנם עיצוב המוצר יפהפה ושוזרי הפרחים של פרחים תמר ידועים בכישרונם האמנותי זה שנים ועדיין השארת זר הפרחים בתוך העטיפה שלו יכול לגרום לו לנבול יותר מהר, שכן פרחים זקוקים לאוורור. עטיפה בעייתית לפרחים במיוחד אם היא עשויה מחומרים כמו למשל צלופן.

איך להאריך חיי פרחים ? טיפים נוספים

  • גיזום נכון – רצוי להשתמש במזמרה לגיזום גבעולי הפרחים. יש לקטום אותם באלכסון, פעולה זאת תוביל לכך שהפרח יוכל לשתות מים יותר בקלות. באופן איכותי יותר.
  • בחירה נכונה – בחירת זר הכולל את פרחי העונה הינה מתכונת להצלחה, שכן פרחי העונה שורדים זמן רב יותר מפרחים אחרים.
  • שליחות בתנאים טובים – תמיד יש לוודא שחנות הפרחים אכן מאפשרת שליחות בתנאים הטובים ביותר.
  • אחסון בטמפרטורה נכונה – לחות של שישים אחוזים וטמפרטורה של כעשרים מעלות אידיאליים לשימור הפרחים. בנוסף, חשוב לוודא שאין רוח ישירה על הפרחים, חום ממוקד או מזגן.
  • לא להצמיד לפירות – חשוב לא להצמיד את אגרטל הפרחים לסלסלת פירות, שכן המראה אמנם יפהפה, אך הפרחים פולטים גז אשר גורם לפרחים לנבול מהר יותר.

הטיפ האחרון הוא כמובן לרכוש פרחים במקום אשר מבטיח לכם פרחים טריים בלבד. מעוניינים להזמין זר פרחים טרי? לחצו כאן

תפריט נגישות

עגלת קניות