סידורי פרחים להנחה על שולחן

מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע

סידורי פרחים נעשים בצורה אומנותית ייחודית ומעוררים בנו רגשות, הם מפיחים חיים ואור ויוצרים אווירה הרמונית ונעימה. כך, כאשר מדובר בסידורי פרחים להנחה על שולחן, חשוב להקפיד על עיצוב ותכנון נכון. כיצד עושים זאת? המשיכו לקרוא.

חשיבות סידור פרחים בשולחן

סידור פרחים להנחה על השולחן, אשר מעוצב סביב השולחן, משדרג את האווירה ומשרה רוגע ונועם בקרב הסובבים אותו. שולחן מרשים וחגיגי תורם בצורה ייחודית למראה ומוסיף לאווירה. כך, עיצוב  שולחן מושקע כולל את סידורי הפרחים לשולחן המונחים לרוב במרכז השולחן, או היכן שתבחרו. פרחים במרכז השולחן משרים אווירה נעימה וקסומה אשר מפיחים חיים בחלל החדר.

כיצד לעצב סידורי פרחים להנחה על שולחן

על מנת ליצור שולחן מרשים וחגיגי, בפרט כאשר מדובר בסידורי פרחים להנחה על שולחן יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים. לדוגמא, כאשר מדובר בזר פרחים ראשי אשר מונח במרכז השולחן התאימו את צבע הפרחים לאלמנטים האחרים שבשולחן כמו צבעי המפיות, כוסות, צלחות . את אגרטל הפרחים המונח תוכלו להתאים לאופי ולצבעי השולחן. בנוסף, יש להתאים את גובה הפרחים בהתאם לשולחן כדי שלא יפריעו לקשר העין של סובבים סביב השולחן. כמו כן, ניתן לפזר עלי כותרת של פרחים אמיתיים על גבי השולחן באופן שיוסיף חן ויופי לשולחן ולאווירה החגיגית. לשם עיצוב של סידור פרחים אישי יותר ניתן לשים פרחים בודדים לכל סועד, כאשר אז ניתן להניח פרח על גבי כל צלחת ולהתאים את סוג הפרח או הצבע באופן שהוא בעל אמירה שונה לכל סועד וסועד, או לבחור פרח אחיד לכולם. זהו קונספט ייחודי ואישי המעניק אושר קטן ומאיר חיוך על הפנים של הסועדים.

סידור פרחים להנחה על שולחן עם פרחים תמר

פרחים תמר הנה חנות פרחים המציעה מגוון עשיר של עיצובים מיוחדים בשלל צבעים ואגרטלים מכל הסגנונות, החל  מהקלאסי ועד המודרני ובמגוון צבעים עשיר. בנוסף, צוות השוזרים שלנו מומחה בעיצוב וסידור פרחים במקצועיות וביצירתיות. פרחים תמר הנה חנות בעלת וותק של מעל 40 שנה, העובדת עם פרחים טריים ואיכותיים המוענקים ללקוחותינו באהבה והשקעה רבה. אנו מקפידים על התאמת עיצוב סידורי הפרחים בצורה מושלמת כך שיהפוך את השולחן שלכם למרשים ביותר.

מחפשים סידורי פרחיםמ רשימים להניח על השולחן ? לפרטים נוספים והזמנות התקשרו אלינו עוד היום בטלפון 03-9672444 ונשמח לסדר עבורכם פרחים איכותיים שיוסיפו לאווירה נעימה ויאפשרו לכם לארח בהנאה מרובה. 

תפריט נגישות