משלוח פרחים יהוד

מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע

לכל אירוע ולכל מטרה, כיף לשלוח זר פרחים. מקבל המתנה אשר פותח את דלת ביתו ורואה את השליח עם זר הפרחים המרשים בידו, מתרגש מאד. הוא שמח מאד לקבל את הזר היפהפה וממהר לקרוא את הברכה, כדי להבין מי חשב עליו ושלח לו זר פרחים זה.

תיאום של משלוחי פרחים ליהוד

כדי לשלוח משלוח פרחים יהוד, יש לוודא שחנות הפרחים מעבירה משלוחים לעיר זו ואם התשובה היא חיובית, מתכננים עם נציג המכירות או באינטרנט את המשלוח המתאים ביותר. אצל רבים מהמזמינים יש תמונה מסוימת בדמיונם שמתאימה לאירוע ולמקבל הפרחים ולכן הם בוחנים את שלל האופציות באתר האינטרנט, כדי למצוא את הזר הנכון ביותר.

משלוחי פרחים יהוד כולל זרים אשר המבחר שלהם משתנה מעת לעת על פי עונות השנה ועל פי הפרחים שצומחים בחממות. קיימים פרחים מסוימים שנמצאים ברוב ימות השנה ולכן איתם אפשר להכין זר יפהפה. לחלופין אפשר לשזור גם סידור פרחים מקורי, באופציה זו משתמשים בכלי מיוחד או בחפץ נוי וסביבו יוצרים מרקם של פרחים וענפים רבים אשר משתלבים זה בזה הן בנראותם והן בצבעים שלהם. התוצאה המוגמרת היא מדהימה וייחודית לסידור זה שאינו דומה לסידורים אחרים.

תוספות לזרי הפרחים

לאנשים מיוחדים מגיע מלבד הפרחים גם תוספות מתוך ההיצע הנרחב שקיים באתר האינטרנט. מכיוון שמי ששולח משלוח פרחים יהוד מכיר את הדמות שתקבל את המשלוח, קל לו מאד לקבל החלטה מהי התוספת הנכונה ביותר עבורו. זו יכולה להיות קופסה מעניינת עם שוקולדים מעולים, בלונים עם כיתוב מסקרן התואם את האירוע, דובי פרוותי בצבע וורוד לרגל לידתה של בת, או יין של בציר איכותי.

השילוב של פרחים עם אחת מהתוספות הוא נפלא ומקבל המתנה מתמלא באושר, על כך שהקדישו מחשבה וקנו עבורו מתנה כה נהדרת!

משלוח זר פרחים ליהוד

אפשר לבחור סוגים שונים של פרחים כמו פרחי בר הכוללים חמניות, טוליפים בשלל גוונים, וורדים בגוונים מהממים כמו כתום, אדום, לבן, צהוב, וורוד ועוד. או ציפור גן עדן וסביבה פרחי שושן צחור, ליליות ופרחים נוספים, אשר משתלבים איתן יחד ויוצרים שלמות עיצובית.

את הזרים עוטפים בנייר צלופן או נייר קרפ בגוון מעניין ולאחר מכן קושרים את כל הענפים יחד בחלק התחתון כך שיהיה נוח לאחוז בהם ולהגיש את הזר ללקוח בכתובת של משלוחי פרחים יהוד. אופציה נוספת היא להניח את הפרחים בתוך אגרטל בעל נראות גיאומטרית מעניינת, בתוך סלסלה קטנה או גדולה על פי כמות הפרחים.גם עציצים של צמחים או של סחלבים הם אפשרות שבה מי שמקבל את האריזה, יהיה מאושר עד הגג.

תפריט נגישות

עגלת קניות