משלוח פרחים גן יבנה

מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע

מתנות ותשומת לב באירועים מיוחדים הם נושאים חשובים ביותר. לקוחות רבים מתלבטים איזו מתנה לקנות בכל אחד מהאירועים הללו ובוחנים כמה וכמה אפשרויות. אחת האופציות שהיא תמיד נכונה ואהובה, היא זר פרחים.

בחירה של זר פרחים בגן יבנה

לקוח שמעוניין להעביר משלוחי פרחים גן יבנה, בוחן כמה וכמה אופציות כדי לקלוע לטעמו של מקבל הפרחים. בשלב הראשון חושבים על סוג הפרחים, אפשר לבחור סוג אחד של פרחים כמו ורדים בגוון יפהפה בהתאם למטרה, זר של ורדים בגוון אדום בוהק מסמל אהבה ענקית ולכן הוא מתאים מאד לימי הולדת, ימי נישואים ואירועים משמחים נוספים כמו ט”ו באב שהוא חג האהבה.

אפשר להכין צרור של ורדים בגוון אחר כמו וורוד, כתום, צהוב, לבן או שילוב של כמה צבעים יחד תוך הוספת ענפים יפהפיים של גיבסניות או שיחים אחרים, אשר התוספת שלהם יוצרת זר עשיר במיוחד.

שוזרים זר פרחים זהים אך בכמה גוונים

קיימים פרחים רבים שמתאימים מאד עבור משלוח פרחים גן יבנה שהם מפרחים זהים אך בגוונים אחרים. כך אפשר להכין זר של גרברות בצבעים כמו צהוב, כתום ואדום, או אופציה של טוליפים תמירים ומרשימים בכמה גוונים כמו אדום, צהוב, סגול וגוונים נוספים. גם באופציה זו שוזרים ענפים ירוקים מרשימים בין הפרחים והתוצאה המוגמרת היא זר אצילי ויוצא דופן.

מקבץ של פרחים שונים

בהכנת משלוחי פרחים גן יבנה אפשר ליצור שילוב יפהפה של סוגים שונים של פרחים צבעוניים, אשר משתלבים יפה מאד זה עם זה. כמו צרור פרחי בר שמכיל פרחים עונתיים ובנוסף לכך חמניות שהן דומיננטיות. ביניהם אפשר לשלב גבעולי חיטה וענפים ירוקים נוספים. או לחלופין פרחים ייחודיים כמו שושן צחור לבן וגם ורוד וסביבם שפע של ליליות סגולות ופרחים עונתיים נוספים בצבעים מרהיבים.

הזרים יכולים להישלח ארוזים, או להניח אותם בתוך אגרטל בעל נראות מיוחדת, בסלסלת קש מדהימה או בכלים אחרים.

תוספת למשלוח פרחים בגן יבנה

הפרחים זו מתנה נהדרת, אך לעיתים כאשר מתאמים משלוח פרחים גן יבנה מעוניינים להעניק טאץ’ נוסף ואישי למקבל הפרחים או לילדים. לכן אפשר להוסיף אריזה מעניינת של שוקולדים טעימים במיוחד, בקבוקי יין משובחים, בלונים מהליום עם כיתוב התואם את האירוע כמו יום הולדת שמח, יום נישואין שמח, מזל טוב ללידה, החלמה מהירה ועוד.

כמו כן אפשר לשלוח עציצים ייחודיים של צמחים מובילים המתאימים לבתים השונים, או לחלופין מיכלים ובהם שתילים של סחלב על זניו הרבים, אשר מעניקים אווירה קסומה ויוצאת דופן לכל מקום שבו הם ממוקמים.

אם אתם מעוניינים להזמין משלוח פרחים גן יבנה, תתייעצו אתנו ונסייע לכם להרכיב את הזר היפה ביותר בהתאם לאירוע, לאהבותיו של מקבל המתנה ולפרחים העונתיים הקיימים בעת ההזמנה.

תפריט נגישות

עגלת קניות