משלוחי פרחים ביהוד

מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע

פרחים תמר היא מזמן לא רק עוד חנות פרחים אלא מוסד שמגיעים אליו מרחוק בכדי לחגוג אירועים מיוחדים. כמעט ובלתי ניתן להגזים באיכות השזירה שקיימת במקום, ביחס החם שלו זוכה כל אורח ובייעוץ המקצועי שניתן. למעשה, גם אם תחפשו היטב, לא תמצאו חנות אשר מספקת משלוחי פרחים ביהוד שמעניקה את מעטפת השירותים המושלמת לכל מסיבה, אירוע או סתם יום של אהבה.

מוניטין של ארבעה עשורים בתחום השזירה

פרחים תמר היא ללא ספק אחת מחניות הפרחים הוותיקות והמוערכות בישראל. החנות, אשר הוקמה כבר בשנות השבעים של המאה שעברה, מציגה מבחר אין סופי של פרחים ייחודיים וסגנונות שזירה שלא תמצאו באף מקום אחר. בנוסף על כך, בחנות הפרחים ניתן לקבל ייעוץ אישי לפני כל שאתם מבצעים את הבחירה שלכם וליהנות משזירה על פי הזמנה. מיותר לציין שאין אף חנות אשר עושה משלוחי פרחים ביהוד שתקלע את הזר ברמה זו ותדאג שהאהובים עליכם יקבלו מתנה בלתי נשכחת

זרים וחבילות קונספט – לפי סוג האירוע

בחנות הקונספט של תמר את תגלו מבחר של זרים שמותאמים במיוחד לאירוע שלכם. ניתן להזמין חבילות אשר כוללות פרחים מרהיבים לצד יין משובח וחבילות שכוללות מגוון של פרלינים ושוקולד. באתר תוכלו להזמין משלוחי פרחים ביהוד והסביבה, ותגלו אין סוף של אפשרויות בחירה ומחלקה שלמה שמיועדת לאם ולרך הנולד. מחלקה זו כוללת פרחים צבעוניים במיוחד ושפע של דובונים, כדי פרחים וזנים ייחודיים – שיראו נפלא גם לאחר ימים ללא השקיה.

משלוחי פרחים ביהוד ולכל הישובים שסובבים אותה

יתרון נוסף שתמצאו  בחנות הקסומה שלנו, נוגעת לעניין המשלוח. לא רק שאנו מבצעים משלוחי פרחים ליהוד ( ולכל יישובי הסביבה), אנו דואגים שכל זר יגיע בטמפרטורה האידיאלית וישמור על המאפיינים הייחודים שלו.  בין אם היקרים שלכם גרים ברחוב סירקין, עץ האפרסק או דווקא בחתוכה סעדיה – אתם יכולים להיות בטוחים שהפרחים יגיעו ממש כמו שאתם רואים באתר. וכל זאת, בתאריך המועדף עליכם ולצד כרטיס ברכה מרגש ורומנטי במיוחד.    

רוצים לבצע רכישה חכמה וליהנות מזנים מרהיבים שלא קיימים באף חנות אשר מספקת שירות של משלוחי פרחים ביהוד? צלצלו אל המספר:  039672444 ותזכו למחירים משתלמים ולייעוץ חינמי כבר עכשיו!

 

תפריט נגישות

עגלת קניות