טיפים לעיצוב הבית בעזרת פרחים

סידור פרחים לבת מצווה
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע

אחד מאותם הדברים היפים ביותר בטבע הוא הפרח. כאן מדובר על איבר הרבייה של הצמחים המוגש לנו על ידי הטבע במגוון רחב של צבעים, סגנונות וריחות. כל אלו מובילים אנשים רבים להחליט להיעזר בפרחים בעת עיצוב הבית. במאמר זה נספק לכם הקוראים טיפים לעיצוב הבית בעזרת פרחים.

טיפ 1 – תמיד יש להגדיר מטרה

פרחים ועציצים מוסיפים לבית את אותו חן טבעי אשר מלא בצבעוניות, חיוניות וריחות נעימים. נכון להיום יש אפשרות לבחור לרכוש עציצים המתאימים לגידול עונתי או רב עונתי ולבחור בסוג מסוים של פרחים במגוון רחב של צבעים בכדי לקשט חדר זה או אחר בבית. הטיפ הראשון במסגרת מדריך טיפי לעיצוב הבית בעזרת פרחים הוא להימנע מספונטניות. תמיד חשוב לבחור באותם פרחים המתאימים לחדר ולמטרת העיצוב. בחירה ספונטנית יכולה להוביל מהר מאוד לעוגמת נפש בעקבות העובדה זר פרחים זה או אחר אותו רכשתם נבל לאחר מספר ימים או שאבקניו של פרח זה או אחר התפזרו בחדר.

טיפ 2 – לא מוותרים על התייעצות עם מומחים

הטיפ השני הוא לא לוותר על התייעצות עם מומחים בתחום צמחייה ופרחים וזאת על מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר. המומחים של תמר פרחים, חנות הפרחים הוותיקה שהחלה את דרכה עוד בשנת 1973, ישמחו לייעץ לכם באשר לאותם פרחים אשר יתאימו לעיצוב הבית שלכם.  כמו כן, תוכלו להיכנס אל אתר האונליין בו המומחים של תמר פרחים דאגו לסדר עבורכם מוצרים בהתאם לאירוע הרצוי, סידורי פרחים וזרי פרחים אשר מתאימים לעיצוב הבית וכן קטגוריה שלמה של עציצים וצמחים אשר יוסיפו נופך אסתטי יפהפה לביתכם. אז טיפ מספר 2 במדריך טיפים לעיצוב הבית בעזרת פרחים הוא נכנסים לאתר שלנו, לקטגוריה המתאימה לכם ובוחרים סחלב יפהפה או כל צמח אחר אשר יוסיף את אותו שיק אופנתי קלאסי לבית שלכם.

טיפ 3 – ניתן למקם פרחים ועציצים בכל מקום בבית

טיפ שלישי במדריך טיפים לעיצוב הבית בעזרת פרחים הוא המיקום של הפרחים בבית. אם גם אתם נכנסים לדירה חדשה או שאתם סבורים שהדירה הקיימת קצת חיוורת ואנמית מבחינת עיצוב, כל שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את אותו פרח או עציץ בגודל ובצבע בו אתם מעוניינים (כמובן שרצוי לבחור בעציץ רב שנתי, וזאת למרות שפרחי רקפות המתאימים לעונת החורף, מצליחים בדרך כלל לשרוד מספר חודשים באם מטפלים בהם כראוי).

נכון להיום ניתן למקם פרחים בכל מקום בו אתם מעוניינים בבית, אם מדובר על השולחן בסלון, מדפי הספרייה, שידת הטלוויזיה, בחדר האמבטיה (סחלב אוהב לחות) ובעוד מקומות. בחירה נכונה של פרחים או עציצים לכל מקום בבית תאפשר לכם ליהנות מעיצוב של הטבע בביתכם. עיצוב קלאסי יפהפה.

לסידור פרחים, זר פרחים או עציצים המותאמים לעיצוב הבית, הקליקו כאן

תפריט נגישות

עגלת קניות