סידור פרחים שושן צחור

תמונה של סידור פרחים שושן צחור

דרך מקורית ויפה להראות שאתה אוהב היא לשלוח סידור פרחים שושן צחור. הפרח המיוחד הזה נראה כמו מלך הפרחים בגלל שהנראות שלו בצורת פעמון גדול ולבן עם “ענבל” בצבע צהוב זרחני.

הופעתו של הפרח בדתות השונות

שושן צחור (שם מדעי: Lilium candidum) הוא פרח ממשפחת השושניים שנחשב פרח חשוב מאוד בדת היהודית ובדת הנוצרית.

השושן הצחור מופיע כבר בתנ”ך בשיר השירים בתור פרח לבן עם ריח טוב שיש לו 6 עלים ו- 6 אבקנים. כמו כן, יש הטוענים שפרחי השושן הצחור הופיעו בתור עיטורי העמודים בארמונו של שלמה המלך.

בנצרות הוא מופיע כאשר גבריאל הודיע למרים (מריה) שהיא הולכת ללדת את בן האלוהים, ישו, גבריאל הגיש לה את פרח השושן הצחור ולכן אמנים רבים שילבו אותו בציורם כאשר הם ציירו את רגע הבשורה. מאוחר יותר, השושן הצחור הפך להיות סמל הצניעות בדת הנוצרית ונהגו לשתול אותו בגינות של מנזרים.

הרומאים נהגו להשתמש בפרח בתור קישוט ועם פקעות הפרח רקחו משפחות שריפאו פצעים.

לרכישה מהירה של פרחי שושן

מבצע
מבצע
מבצע

 

חשבות פרחים שושן לנצרות 

בגלל חשיבותו לנצרות, בתקופת הצליינים בישראל, קטפו רבים מהם את הפרחים וגרמו לכמעט הכחדתו של השושן מארץ ישראל. בגלל זה, הפרח נחשב צמח מוגן שאסור לקטוף אותו.

בגלל היופי המלכותי של השושן הצחור, סידורי הפרחים שעשויים ממנו נראים מרשימים ומיוחדים ביופיים. לכן הם מושלמים לכל אירוע שבו תבחרו כדי לשלוח סידור פרחים שושן צחור. בין אם מדובר בסידור באולמות אירועים ועד למתנה ביום נישואים, סידור פרחים שושן צחור ייראה ייחודי ומרשים ברקע.  כיום יותר ויותר אנשים מזמינים משלוחי פרחים באינטרנט . פרחים תמר החברה המובילה ביותר בארץ לעיצוב פרחים תדאג להתאים לכם את הפרחים באופן מקצועי.

למה פרחים תמר בשביל סידור פרחים שושן צחור שלכם?

פרחים תמר חנות לפרחים בראשון לציון יודעים להתאים כל זר וכל סידור פרחים למאורע המתאים עבורכם. באתר שלנו קיימים אופציות רבות עם פרח שושן הצחור שתוכלו לבחור מתוכם. יש לנו ניסיון רב שנים שיעזור לכם להחליט על סידור פרחים שושן צחור מדהים שישמח את כל מי שיקבל אותו.

 

מעוניינים בסידור פרחים  שושן צחור? התקשרו אלינו עוד היום לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית בטלפון: 03-9672444.

תפריט נגישות

עגלת קניות