סידור פרחים לאירועים

תמונה של סידור פרחים ורדים
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע

בעולם הפרחים ועיצוב פרחים העכשווי מתמקדים באלמנטים העיצוביים הקטנים אשר משדרגים ומעניקים שינוי גדול ולכן, השקעה בסידורי פרחים דורשת תכנון, בחירה נכונה של פרחים טריים המתאימים לעונה, ובפרט כאשר מדובר בסידור פרחים לאירועים אשר יתאימו לסגנון האירוע.

חשיבות סידור פרחים לאירועים

לפרחים ישנה השפעה ישירה על הרגש, פרחים מעוררים רגשות שונים וכאשר נוכחותם של זרי פרחים אשר מעוצבים מסביב לשולחן האירוע משדרגת את האווירה ומשרה רוגע ונועם בקרב המוזמנים.

כיצד לבחור עיצוב פרחים לאירוע

כאשר אתם בוחרים סידורי פרחים לאירוע מסוים, ראשית כל התאימו את סוגי הפרחים והצבעים בהתאם לאופיו וסגנונו של האירוע. כך תוכלו להחליט האם האירוע יהיה בעיצוב פרחים מלאכותיים או טבעיים ולכן, חשוב להתאים את זרי הפרחים לקו העיצובי של האירוע. פרחים שונים משדרים אמירות שונות כך שאם לדוגמא מדובר באולם אירועים יוקרתי תעדיפו לבחור בצבעים המשרדים יוקרתיות כמו פרחים בצבע הלבן. בנוסף, חשוב לציין שלא מדובר בכמות סידורי הפרחים אלא באיכות משום שקיימת טעות נפוצה של בחירה של אנשים כאשר הם נוטים להפריז בכמות הפרחים על השולחנות, אולם הדבר אינו נכון וכדי לייעל את הבחירה בעיצוב וסידור פרחים לאירועים יש לבחון את עיצוב האולם כדי לראות האם ישנה התמזגות טובה של זרי הפרחים או לא. בהמשך לבחירת הפרחים, גם השימוש בזרים טריים הינו בגדר חובה משום שפרחים באים מן הטבע מלאים במראה קסום אשר תלוי במידת טריותיותם ורעננותם, ועל כן חשוב לוודא כי סידורי הפרחים יגיעו טריים ורעננים על מנת שלא יבלו ויאבדו את יופיים.

סידור פרחים לאירועים עם פרחים תמר

פרחים תמר הינה חנות פרחים המציעה מגוון של סידורי פרחים לאירועים מיוחדים. אנו מספקים מגוון סידורי פרחים ייחודים ויפיפיים מכל הסגנונות, החל מהקלאסי ועד המודרני ובמגוון צבעים יפיפיים עבור כל סוגי האירועים, החל מאירוע פרטי ועד לחתונות ואירועים גדולים. אנו מקפידים על יחס אישי ואדיב עבור לקוחותינו, לכן אנו מקפידים על התאמת עיצוב סידורי הפרחים בצורה מושלמת שתהפוך את האירוע שלכם לאירוע חלומי ומושלם תוך שימוש בפרחים הטריים והאיכותיים ביותר בכל עונות השנה מבלי לגנוב את הפוקוס משאר האלמנטים העיצוביים.

מחפשים סידור פרחים לאירועים ייחודי המתאים לסגנון שלכם? לפרטים נוספים והזמנות התקשרו אלינו עוד היום בטלפון 03-9672444 ונשמח לסדר עבורכם פרחים איכותיים שישדרגו את האירוע שלכם. 

 

תפריט נגישות

עגלת קניות