איך לגרום לפרחים לא לנבול

פרחים יכולים להכניס המון צבע ויופי לבית, במיוחד בתקופת החגים והאביב, אבל איך שומרים על הפרחים בחיים כמה שיותר זמן? מה עושים כדי שהפרחים היפים שקיבלנו ישארו רעננים? אנו בפרחים תמר אספנו לכם מספר טיפים לשמירה על אורך חייהם של זרי הפרחים שלכם.

מספר טיפים לטיפול נכון בפרחים

  • כלי מתאים ונקי – חשוב מאוד שהכלי בו תשימו את הפרחים יהיה מזכוכית וכן יהיה נקי מחיידקים שפוגעים בפרחים. שטפו את הווזה או כלי הזכוכית במים חמים ועם סבון לפני שתכניסו את הפרחים.
  • מים רעננים – מים נקיים פושרים מדי יום (כרבע מנפח הווזה) שתי טיפות אקונמיקה וטיפה סוכר (כן כן סוכר משמש כמזון לפרחים) או שקיות “וויטמינים לפרחים” שתוכלו למצוא בכל חנות פרחים יעזרו לשמור על הפרחים רעננים.
  • מיקום בבית – פרחים אוהבים אור, לא אוהבים שמש, השתדלו לשמור עליהם בצל הרחק מאדן החלון, במקום קריר ולח, כמו כן עדיף רחוק מהמזגן, מאוורים ומזגנים מייבשים את האוויר לפרחים.
  • גזמו את הגבעול – בכל כמה ימים, חתכו את הקצה במעט בזווית של 45 מעלות עם סכין חדה, הגיזום עוזר לפרחים לשתות, היו עדינים עם הפרחים זה ממש כמו ניתוח בשבילם. הקפידו להכניס ישר אחרי למים טריים כמו שציינו למעלה.
  • הורידו עלים – הורידו את העלים התחתונים של הפרח, העלים נוטים לפתח מחלות וכן הפרח מבזבז אנרגיה להזין את העלים.
  • בחרו פרחים רעננים – בין אם אתם מזמינים טלפונית, באינטרנט או מגיעים לחנות פרחים, הקפידו לקבל את הפרחים הכי רעננים שאפשר וכן אל תתביישו לבקש ולהתעקש עליהם, פרחים יכולים להיות בחנות מספר ימים וכן במיוחד אם זה זר פרחים “על הדרך” שקניתם באיזה צומת.
    אם אתם מחפשים פרחים איכותיים ובמחירים טובים חנות פרחים בראשון לציון הינה הכתובת בשבילכם!

מעוניינים בעוד טיפים? דברו איתנו!

ישנם דרכים להאריך את אורך חייהם של זרי הפרחים היפים שלנו, וכן גם אם זה בכמה ימים, השקיעו כמה דקות בפרחים שקיבלתם, אולי אפילו תמצאו תחביב חדש.

מעוניינים לשמוע טיפים נוספים? דברו איתנו פרחים תמר – חנות פרחים בראשון לציון וצוות השזרים שלנו ישמחו לעזור לכם – 

תפריט נגישות

עגלת קניות