משלוח פרחים עד 200 שקל

ניחוח אישה

מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע

פרחים הם קונצנזוס כיוון שרוב בני האדם אוהבים מאד את המראה, הצבעים והריחות שלהם. לכן כאשר מעוניינים לרכוש מתנה למטרה מסוימת, אחד הדברים הראשונים שעולים בחשיבה הוא משלוח פרחים עד 200 שקל.

זר פרחים בהפתעה

מי שחוגג יום הולדת, יום נישואין, קבלת תואר, עלייה בדרגה, לכבוד החג או מכל סיבה אחרת, מופתע תמיד כאשר מגיע שליח עם זר פרחים יפהפה לביתו. הוא מביט בפרחים וחושב מי שלח לי אותם? רק לאחר שהוא קורא את הברכה, הוא מרוצה מאד מהמחווה וכולו התרגשות.

השלב הבא הוא בחירת האגרטל המתאים ביותר על פי גודלו של הזר והנחתו במיקום מרכזי בבית וכך כולם ייהנו מהמראה המרהיב של הפרחים הדומיננטיים בבית.

אילו פרחים לבחור?

אופיים של הפרחים תואם את מטרת המשלוח. כשמדובר בבן זוג שמזמין פרחים לאהובתו האופציה המועדפת בדרך כלל היא זר וורדים טרי וריחני בגוונים האהובים עליה. זר וורדים הוא תמיד בעל נראות יפהפייה ולכן בוחרים גוונים אדומים, לבנים, שמנת, כתומים, צהובים או שילוב של שני צבעים שמשתלבים יחד כמו אדום ולבן.

בת הזוג שמקבלת זר זה היא מרוצה מאד, כיוון שאין יותר מזר וורדים, כדי להביע את האהבה הגדולה של בן הזוג אליה.

זרים צבעוניים

שלל הפרחים בקטגוריה של משלוח פרחים עד 200 שקל משתנה על פי העונתיות. יש פרחים שאפשר לרכוש אותם לאורך כל השנה ואחרים שפורחים רק בעונות מסוימות. מעבר לכך כאשר מזמינים פרחים כדאי להיזכר אילו פרחים אוהבת מקבלת הזר.

יש נשים שמאד אוהבות טוליפים ולכן כדאי לשלוח לה אותם במגוון הצבעים שקיים, או לחלופין נשים שאוהבות פרחי בר ולכן שולחים לה זר של חמניות מרהיבות בגווני צהוב או כתום עם שלל גיפסניות, ענפי אצטרובל ועוד וכך נוצר זר מרשים ביותר של פרחי בר.

אם אתם מעוניינים לשלוח זר לאדם אהוב, שלל הפרחים מחכים עבורכם באתר וקל מאד לבחור מתוכם את האופציה הנכונה ביותר, שתשמח את מקבל המתנה והוא ייהנה להריח את כל הפרחים.

תפריט נגישות