שזירת זר פרחים לראש

סידור פרחים לבנים
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע

לכבוד אירוע חשוב, או אירוע חגיגי, כמו אירוע יום הולדת, אין דבר יפה יותר מלשדרג את המראה שלכם עם זר פרחים יפהפה ואיכותי. שזירת זר פרחים לראש גורמת לנו להרגיש מיוחדים ומושכת אלינו את תשומת הלב של הסובבים.

חשיבות שזירת זר פרחים לראש

בשוק הפרחים תוכלו למצוא שפע של פרחים מכל הסוגים, בכל הצבעים אשר כל אחד מהם בעל מאפיינים שונים. כאשר מכינים זר פרחים לראש עם הפרחים המתאימים לאישיותו של חוגג השמחה או משתמשים בפרחים האהובים עליו, זוהי ללא ספק מחווה מהממת וייחודית אשר מושכת את תשומת ליבם של כל הסובבים אותו.

כיצד לבצע שזירות פרחים לראש

לצורך שזירת זר פרחים לראש ניתן לפנות אל חנות פרחים המומחית בשזירת פרחים אשר תדע להתאים את סוגי הפרחים השונים והצבעים בהתאמה מושלמת לסגנונכם האישי ולצרכים שלכם. אך יחד עם זאת, אתם יכולים לבצע בעצמכם שזירת פרחים לראש בפשטות ובקלות. ראשית כל, בחרו פרחים עמידים לאורך זמן. לאחר מכן, השתמשו בחומרי עבודה הכוללים שני ענפים של ערבה מסולסלת, סאליקס אשר נחשב לחומר גלם גמיש, חוט ביופיקס, מזמרה, קטאר ומספרים. אחרי שבחרתם את הפרחים האידיאלים לזר לראש אשר עמידים לאורך זמן וללא מים, יש לחבר את ענפי הערבה לקשת עגולה ולקשור אותה באמצעות הביופיקס העשוי מחוט ברזל מצופה אשר מאפשר עבודה נוחה והינו עמיד וחזק. בשלב השני, לאחר שהכנו את כל משטח העבודה שלנו יש להכין את הפרחים לעבודה בעזרת חיתוך גבעולי הפרחים לגובה של כ 2 ס”מ ולחבר קבוצות פרחים קטנות באמצעות חוט הביופיקס אל קשת ענפי הערבה. נעשה זאת בהתאם לצורך, נוסיף פרחים ככל שנצטרך על-ידי שזירת פרחים על הקשת וחיבורם בחוט הביופיקס כדי להשיג את העיצוב הרצוי וכך הלאה, נמשיך בחיבור קבוצות הפרחים לאורך כל הקשת בהתאם לרצונכם. בכל פעם , ממשיכים ומשלבים את הפרחים הנוספים באמצעות חוט הביופיקס עד להכנתו הסופית של זר פרחים לראש. בכך מסתיים לו תהליך הכנת זר הפרחים והזר מוכן.

שזירת זר פרחים לראש עם פרחים תמר

פרחים תמר הינה חנות פרחים המציעה מגוון עשיר של עיצובי שזירת פרחים, סידורי פרחים וזרי פרחים בכל הסגנונות המובילים מעולם הפרחים. הצוות של פרחים תמר הינו צוות שוזרים מיומן ומקצועי המומחה בתחום שזירת פרחים לכל מטרה תוך הקפדה על יצירתיות, מקצועיות, טריות ואיכות הפרחים בכל עונות השנה. אנו, מעניקים ללקוחותינו זרי פרחים יפיפיים ומקסימים תוך השקעה מרובה והתאמתם של הפרחים לדרישות הלקוח.

מחפשים שזירות יפיפיות ומקסימות של פרחים לראש ? להזמנות התקשרו אלינו עוד היום בטלפון 03-9672444 ונשמח לשזור ולעצב זר פרחים מעורר השראה.  

תפריט נגישות

עגלת קניות