משלוח פרחים לגבעת שמואל

מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע

חגיגה של חג האהבה, של ברית או, לחלופין, בריתה הינם אירועים מכוננים, אשר לפעמים נעדיף  לערוך אותם במועדון, באולם או בגן אירועים וכיוצא בזה. משלוח פרחים לגבעת שמואל יוכל לתרום לעיצוב אוירה נעימה וחגיגית באירועים כאלו.

מדוע לעשות בחירה של הזמנת פרחים לאירוע של ברית / בריתה?

אירוע של ברית או בריתה הינו אירוע בעל חשיבות מיוחדת הזה לאירוע רב משתתפים כזה, הזמנת משלוח פרחים לגבעת שמואל תוסיף קורטוב של אריסטוקרטיות, עידון פאר.

אפשר להזמין כתרים לראש המורכבים מפרחים צבעוניים, שפע של עלי כותרת או פרחים עבור הכניסה המרשימה של חוגגי האירוע לתוך האולם אירועים וכדומה.

הזמנת משלוח פרחים לגבעת שמואל לאירוע של ברית או בריתה על שולחנות אולם האירועים – ניתן לסדר על השולחנות פרחי ורדים בגוון צהוב.

מה הם הטיפים המומלצים עבור עיצוב מרשים של שולחן חג האהבה?

ניתן לעצב את  שולחן חג האהבה על ידי פרחים אשר יתבססו על קונספט ייחודי לשולחן חג האהבה שלכם. טיפים לעיצוב מרשים במיוחד:

  • הזמנה של פרחים יחידניים עבור כל משתתף בחג האהבה – עבור כל משתתף בחג זה מונחים על גבי השולחן צלחת וסכו”ם ובאפשרותכם לייצר סינרגיה שהם עם פרח יחידני שיושם לצדי הצלחות. ביכולתכם ליצור סינרגיה אשר תכלול פרח יחידני זהה לכל אחד, או לחלופין, שלכל משתתף בחג זה יונח פרח בגוון אחר.
  • הנחת זר פרחים בראש שולחן חג האהבה – עליכם להתאים את גוון הפרחים שעל פני שולחן החג בהתאם לגוון של הצלחות, המפיות, המפה, הכוסות וכיוצא הזה. באפשרותכם להתאים אף את המארז לגוונים אשר שולטים על גבי שולחן החג.
  • עלי כותרת בתפזורת – תוכלו לבצע הזמנה של עלי כותרת אמתיים, אותם תוכלו להניח על שולחן חג האהבה כשהם מפוזרים על גבי השולחן. באפשרותכם גם להניח על גבי שולחן החג מפה בגוון שקוף או להניח עליו ניילון נצמד.

אז למה אתם מחכים? פנקו את הקרובים אליכם או את עצמכם בזר פרחים מפרחי תמר ! מוזמנים ליצור איתנו קשר טלפוני לביצוע משלוחי פרחים לגבעת שמואל  03-9672444

תפריט נגישות