משלוח פרחים לאסף הרופא

מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע

אין ספק כי משלוח פרחים ניתן לראות הרבה באירועים משמחים אך גם ברגעים לא פשוטים וקשים בחיים זר פרחים מהווה מקור של כוח, אור ונחמה רבה. חנות פרחים תמר מספקים משלוחי פרחים אמינים, איכותיים ומהירים במיוחד עבור היקירים שלכם אשר נמצאים בבית חולים אסף הרופא. אתם יכולים לבחור באתר את הזר שמצא חן בעיניכם ולבצע הזמנה מקוונת דרך האתר או להגיע לחנות שלנו בראשון לציון.

בית חולים אסף הרופא הינו בי”ח הרביעי בגודלו בישראל. הוא ממוקם במתחם צריפין ומספק שירותי בריאות מתקדמים עבור תושבים מערים ומושבים רבים כמו ראשון לציון, לוד, רמלה, באר יעקב, בית דגן, מודיעין ועוד. בבית חולים אסף הרופא ניתן למצוא מחלקות רבות כמו מחלקת היולדות המתקדמת ביותר הכולל בית מלון למשפחות של היולדות והמאושפזים, מחלקת טיפול נמרץ, דימות, פנימיות ועוד. הזמנת משלוח פרחים לאסף הרופא נהוג לבצע במקרים של החלמה מהירה, עידוד, התאוששות, ברכות לכבוד לידה ועוד רבים אחרים.

משלוחי פרחים לאסף הרופא אצל פרחים תמר

בדף תוכלו להתרשם מעיצובי הפרחים הייחודים שלנו ולבצע משלוח פרחים לאסף הרופא. תוכלו לבצע את ההזמנה באתר ולקבל 10% הנחה על כל המוצרים. אנו נדאג לשזור עבורכם זר פרחים יפיפייה לכל מטרה, תוכלו להוסיף גם הקדשה בין אם זה איחול להחלמה מהירה, ליולדת וכדומה. בנוסף לשירות משלוחי פרחים אנו מספקים מגוון רחב מתנות וחבילות שי מפנקות ביותר, תוכלו להוסיף שוקולד בלגי משובח, יין, דובי ומגוון רחב של מארזים. תוכלו להזמין זר פרחים לפי בחיר אישית ולטעמכם ואנו נדאג לבצע משלוח פרחים לאסף הרופא באופן הטוב ביותר.

אנו בפרחים תמר נשמח לעמוד לשירותכם ולהעניק לכם שירות מקצועי, אדיב ואישי. התקשרו אלינו –03-9672444.

תפריט נגישות