משלוחי פרחים לבית עלמין

מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע

לצערנו הרב, אנו חיים בעולם שבו החיים שלנו הם כמו גלגל שמסתובב לו –  מתחיל ונגמר. מוות אינו דבר נעים, בייחוד כשמדובר במוות פתאומי. אובדן של אדם קרוב ואהוב מלווה בצער וכאב, הדרך הנכונה להיפרד בבית העלמין בעזרת זרי אבל המסמלים כבוד והשתתפות בצער המשפחה.

זרי אבל

כאשר הולכים לבית העלמין, נהוג להגיע עם זרי אבל המסמלים כבוד והשתתפות בצער המשפחה. בדרך כלל זרי אבל הינם מעוגלים ושזורים על בסיס גלגל. כיום, גם ניתן לשלבו עם סרט שחור וכיתוב להשתתפות בצערה של המשפחה. אופציה נוספת לשימוש בזרי אבל הינה לשזור זר ותו שמים על המצבה עצמה.

זר פרחים בהתאמה אישית

אנחנו מאוד אופטימיים, אך לצערנו קורים בחיים שלנו אירועים מצערים המלווים בצער וכאב, אולם גם להם אנו מוצאים נחמה בפרחים. זרי פרחים בין אם מדובר בזר אבל או זר פרחים רגיל לאירועים פחות משמחים יכולים להעניק תחושה של נחמה, של תמיכה ועידוד וכאות הזדהות והשתתפות בצער. פרחים תמר, מקפידים על מקצועיות ומיומנות בהכנת זרי פרחים שונים בצורה ייחודית ואיכותית הנשזרים בצורה מקצועית ביותר על ידי צוות מיומן של פרחים תמר בהתאמה אישית בביצוע משלוחי פרחים לבית העלמין.

משלוחי פרחים לבית עלמין עם פרחים תמר

פרחים תמר הינה חנות פרחים בעלת וותק של 40 שנה בתחום הפרחים. אצלנו תמצאו מגוון של שזירת פרחים וזרי פרחים ייחודים המתאימים גם למשלוחי פרחים לבית עלמין תוך הקפדה על בחירתם של פרחים טריים ואיכותיים. בנוסף, תמצאו אצלנו זרי אבל, גלגלי אבל וזרים להלוויה. צוות השוזרים של פרחים תמר מקפיד על הכנת זרים אלגנטיים תוך דגש על יצירתיות ומקצועיות בהשראת עיצובי פרחים בסגנונות שונים מעולמם של הפרחים המתאמים גם להלוויות ולאירועים מצערים. יותר מכך, זרי הפרחים שלנו נשזרים בצורה אומנותית וייחודית אשר יעניקו לכם תחושה של השתתפות בצער המשפחה, כבוד לנפטר בטקס ההלוויה, הקבורה או טקס האזכרה.

פרחים הם מחווה רצויה ומדהימה לכל סיבה. הזמינו משלוח פרחים לבית העלמין, התקשרו עוד היום בטלפון 03-9672444 .

תפריט נגישות