סידור פרחים לכל אירוע

משלוחי פרחים
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע

הצוות המקצועי של תמר פרחים מציע גם לכם ליהנות משירות סידור פרחים לכל אירוע, אם מדובר על סידורי פרחים לחגים, לימי המשפחתיים המיוחדים, למקום העבודה ולשלל אירועים נוספים. מעוניינים לדעת מה כולל סידור פרחים? התחילו לקרוא

מהו סידור פרחים?

סידור פרחים היא אמנות בפני עצמה ובתמר פרחים העיסוק בסוג זה של אמנות החל כבר בשנת 1973, כאשר תמר החליטה להפוך התחביב שלה למקצוע. נכון להיום, יותר מ- 4 עשורים לאחר קבלת החלטה זו, כל אחד ואחת מכם יכולים ליהנות מסידור של פרחים רעננים וטריים, המותאם לאירוע שלכם. כאן, תוכלו להבחין שהצוות שלנו שם דגש על עיצוב הזר בהתאם לאירוע, עיצוב אמנותי ומקצועי אשר מוביל לתוצאה יפהפייה. אז מהו סידור פרחים? אמנות סידור או שזירת פרחים בסלים, אגרטלים וקערות. חשוב להבהיר שסידור פרחים תמיד יכלול כלי ייעודי וזרי פרחים, לא.

תפאורה מושלמת לכל אירוע

סידורי פרחים לכל אירוע מהווים פתרון אידיאלי לעיצוב אותו החדר או אותו המרחב בו אתם מעוניינים להציב את הסידור היפהפה. סידור יאיר את חדר היולדת, הוא יאיר את חדר העבודה, הסלון וכמובן שאת חדר הישיבות או כל חדר אחר במקום עבודה. נהוג להזמין סידורי פרחים לכנסים ותערוכות, שכן הם מכניסים ססגוניות נהדרת לחדר וניתן להציב אותם בכל מקום בו.

מתנה מושלמת לאירועים שונים

סידור פרחים לכל אירוע מהווים מתנה מושלמת לאירועים שונים של החיים, ביניהם:

  • סידורי פרחים לחגים – שילוב סידור הפרחים עם משלוח של פירות יבשים לט”ו בשבט או משלוח מנות לחג הפורים. גם לחג האביב נהוג להביא סידורי פרחים אשר ממוקמים לעיתים בשולחן הסדר וכן לראש השנה. זרי פרחים וסידורי פרחים מצליחים להאיר כל מקום.
  • סידורי פרחים לימים המיוחדים של השנה – אם מדובר על יום המשפחה, יום הנישואין, יום היציאה לפנסיה, ימי הולדת ועוד.
  • סידורי פרחים לאוהבים – סידורים אלו אידיאליים גם לימים הרומנטיים ביותר של השנה. כאן תוכלו להחליט על סידור פרחים לכל אירוע רומנטי, אם הכוונה היא אל יום האהבה ויום הנישואין. כאן תוכלו לבחור בסידור ורדים אדומים המונחים בחגיגיות בקופסה בצורת לב. אין יותר רומנטי מזה. סידור פרחים כולל גם סידור של זרי פרחים לחתונות, סידורים של זרים אמנותיים אשר מעוצבים מורדים לבנים בכלים מיוחדים או כל סוג אחר של פרחים בו מעוניינים.

תפריט נגישות

עגלת קניות