עציצים למרפסת

תמונה של זרי פרחים יוקרתיים
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע

את העציצים למרפסת אנו יכולים לראות בכל בית, בכל רחוב שעל פניו נחלוף. אנחנו נראה עציצים שונים בגדלים וסגנונות שונים אשר מוסיפים רעננון וצבע למרפסת ולבית. אם כך מה כדאי לנו לדעת על עציצים?

עציצים – אור וצל

כאשר ניגשים לבחור עציצים לבית או למרפסת כדי לדעת שיש חשיבות גדולה לכיוון קרינת השמש בכל הנוגע לבחירה של מערכת הריהוט והצמחים. קרני השמש טובים לצמחים על מנת להתקיים ולהתפתח אך רצוי לדעת לשמור עליהם בצורה נכונה כך שהשמש החזקה לא תקפח בחוזקה עליהם. חשיבות של אור ואצל בעציצים מדורגת לארבע רמות שכדי לדעת ולמקם בהתאם את העציצים למרפסת. הראשונה, כאשר יש שמש מלאה אשר נמצא מעל חמש או שש שעות ביום, חצי צל שבה בין שעתיים לארבע יש שמש ישירה, צל שבין שעה לשלוש שעות כשהשמש לא חזקה מידי וצל מלא כאשר אין שמש ישירה אבל עם שפע של אור. מכאן, בדיקה של זמני החשיפה לשמש באזור בו תרצו לעמיד את העציצים ובחירת צמחים יפים ועמידים לתנאי המזג אוויר השונים היא חשובה.

טיפול נכון בעציצים לבית ומרפסת

חשוב להבין כיצד מטפלים נכון בעציצים למרפסת ולבית. למרביתנו יש חלום להכניס את האווירה של הטבע אל הבית, להעניק לו מראה ותחושה טבעית ונינוחה ולכן הירוק של הצמחים בעציצים השונים מוסיף שמחה ושלווה על הנוכחים בבית. לכן, עציצים אומנם משמשים כיופי לשדרוג הבית, אך גם הם דורשים טיפול נכון עבורם. הם זקוקים למים, לאור השמש, אוויר ולכל צמח יש את הכמויות הדרושות לו ועל כן יש להתאים את ההשקיה, התאורה, הדישון וכל מה שקשור לסוג הצמחים בעציצים שלכם.

כמו כן, תנו לעציצים במרפסת שלכם את כמות המים והתדירות הדרושה לו (לרוב, פעמיים בשבוע) כך תוכלו לקבוע ימים או שעות מראש שבהם תשקו את העציצים שלכם במים וליצור לו שיגרה . זכרו כל עציץ וצמח עם המאפיינים שלו. יחד עם זאת מתחת לעציץ ישנו חוק ניקוז שאסור לו להיות מלא במלואו מכוון שמצב זה עלול לגרום להצטברות של נוזלים העשויים לפגוע בשורשים של הצמח ואף, לגרום לו להירקב. חשוב לעקוב אחר הצמיחה של הצמח על מנת לשמור על התפתחותו והשפעה המדהימה שיש להם בבית.

הוספת חן וצבע עם עציצים למרפסת של פרחים תמר

כל צמח ועציץ זקוקים לאור על מנת להתפתח ולכל אחד מהם יש גם את המאפיינים והעדפות שלו בצמחים.  אצלנו בפרחים תמר תוכלו למצוא מבחר עשיר של עציצים למרפסת ולבית, למשרד או למתנה בכל הגדלים- גדולים או קטנים, בצבעים שונים ופרחוניים אשר יעניקו לכם תחושה קרובה לטבע, מתאימים לכל עונה ויוסיפו לאווירה נינוחה בבית.

מעוניינים במשלוח עציצים מיוחד ויפיפה שיוסיף הרבה חן וצבע למרפסת שלכם? למשלוחים והזמנות התקשרו לטלפון 03-9672444 ונשמח לסייע לכם לבחור את העציצים המושלמים בשבילכם.

תפריט נגישות

עגלת קניות