סידור פרחים לפסח

פרחים לשבת מיוחדים על שולחן
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע

פסח הוא אחד מ 2 החגים הגדולים והעיקריים בשנה בהם מתכנסים כל בני המשפחה סביב שולחן חג עשיר אליו מתכוננים ימים לפני. ומה יהפוך בעצם את שולחן החג למושלם – כמובן שסידור פרחים לפסח על גבי השולחן.

רעיונות לעיצוב שולחן חג פסח עם פרחים

ניתן לעצב את שולחן החג עם פרחים או סידור פרחים לפסח על בסיס הקונספט של שולחן החג שלכם. להלן מס’ רעיונות לעיצוב שולחן חג פסח עם פרחים:

  1. זר פרחים ראשי במרכז השולחן – התאימו את צבע הפרחים על גבי השולחן לפי צבעני המפיות / הכוסות / הצלחות וכדומה. תוכלו להתאים את האגרטל גם לאופי ולצבעי השולחן עצמו.
  2. עלי כותרת מפוזרים – בפרחים תמר תוכלו לרכוש עלי כותרת של פרחים אמיתיים אותם תוכלו לשים על גבי השולחן בתפזורת (כמובן תוכלו לשים ניילון או מפה שקופה מעל והשולחן יראה ממש חגיגה!
  3. פרחים בודדים לכל סועד – קונספט נוסף לסידור פרחים לפסח הוא כזה שלכל סועד הרי יש צלחת וסכו”ם ותוכלו לשלב פרח בודד מונח לצד הצלחת. תוכלו לשלב פרח אחיד או שלכל סועד יהיה פרח בצבע שונה.

הזמנת פרחים לפסח בפרחים תמר

אם אהבתם את אחד הרעיונות של עיצוב שולחן פסח עם פרחים תוכלו להזמין אצלנו בפרחים תמר או בחנות הפרחים שלנו בראשון לציון רח’ רוטשילד 64 או באתר ברכישה מובטחת. באתר וגם בחנות תוכלו להתרשם ממבחר עצום של זרי פרחים לפסח / סידורי פרחים לפסח אגרטלים מתנות קטנות ועוד. אז העצימו את אווירת חג האביב עם פרחם ססגוניים.

משלוחי פרחים לפסח

כידוע חג פסח הינו חג עמוס בהזמנות פרחים ומשלוחים – לכן המלצתנו היא להזמין מבעוד מועד זר פרחים לפסח / כל סידור אחר. משלוחי הפרחים יגיעו יום קודם לכן ובעצם יסייעו לארגן ולסדר את שולחן החג בהתאם לאופי השולחן שלכם.

חג שמח

 

 

תפריט נגישות

עגלת קניות