סידור פרחים טוליפים

תמונה של סידור פרחים טוליפים

מחפשים לשלוח סידור פרחים ייחודי שלא הרבה שולחים אותו? למה שלא תשלחו סידור פרחים טוליפים?

מקור הטוליפ ומשמעותו

הפרח המיוחד הזה הגיע אלינו כל הדרך מפרס העתיקה עוד במאה ה-16 (!). מקור השם של הטוליפ (צבעוני בעברית) הוא מהמילה Tulipa שמשמעותו כובע, טורבן בפרסית. השם הזה ניתן לו בגלל שעלי הכותרת של הפרח מדמים סוג של כובע, גביע צבעוני. בטורקיה ובאיראן (פרס של היום) הטוליפ מוגדר הפרח הלאומי של המדינות. פרח הטוליפ גדל בחמישה מינים בישראל וקיימים מסלולי טיולים מיוחדים שמטרתם ללכת לראות את פריחת הטוליפים. הפרח גדל רק בתקופת הסתיו והחורף ולכן הוא נחשב פרח נדיר שכדאי להעניק אותו לאהובים עליכם לפני שעונתו תיגמר.

בתרבות מסגלים לטוליפ אנרגיה רבה שגורמת לאנשים המקבלים סידור פרחים טוליפים להתאקלם במקומות חדשים ולהיפתח לסיטואציות חדשות ומסעירות. לכן אפשר לשלוח משלוח פרחים באינטרנט לאנשים המקבלים עבודה חדשה או עוברים שינוי חדש בחיים כמו לידה, אירוסין ונישואין.

להזמנה מהירה של פרחים טוליפים

מבצע
20% הנחה

למה לבחור בפרחים תמר לסידור פרחים טוליפים שלכם?

בגלל שהטוליפ הוא פרח בר, צריך לדעת איך לטפל בו ולכן כדאי לרכוש סידור פרחים טוליפים רק מחנויות פרחים מומחיות שיידעו איך לקטוף ולטפל בפרחים אלו בשביל המאורע המיוחד שלכם. פרחים תמר היא חנות לפרחים בראשון לציון שעובדת בתחום הפרחים כבר למעלה מ- 40 שנים. לקוחותינו מלווים אותנו במשך שנים ארוכות בגלל שאנחנו מעניקים שירות אדיב ומקצועי לכל אחד באופן מותאם אישי. באתר האינטרנט שלנו תוכלו למצוא סידורי פרחים רבים, בכל הגדלים ובכל הצבעים שיתאימו עבור סוג האירוע שתרצו לשלוח אליו אותם.

 

בין אם מדובר במתנה פרחונית ליולדת או זר פרחים של אהבה נצחית, צוות השוזרים של פרחים תמר ישמחו לענות לכם על כל שאלה או התייעצות. המטרה שלנו היא להתאים עבורכם סידורי פרחים שיתאימו למטרה ולתקציב שלכם כדי לאדם שיקבל מכם את סידור פרחים טוליפים יהיה יום צבעוני ומהמם בדיוק כמו הפרחים הנדירים האלה.

 

מעוניינים בסידור פרחים טוליפים? חייגו עכשיו לפרחים תמר במספר 03-9672444  ותוכלו להזמין סידור פרחים כבר היום במחירים טובים! 

תפריט נגישות

עגלת קניות