סידור פרחים ורדים

תמונה של סידור פרחים ורדים

מחפשים סידור פרחים שיגרום לה להרגיש נאהבת? חברה קרובה ילדה ואתן רוצות לשלוח זר פרחים שיראה כמה היא חשובה לכם? סידור פרחים ורדים היא התשובה בשבילכם!

 

סידור פרחים הוא המתנה הכי פופולארית באתר שלנו וזאת בגלל שהוורדים יכולים לשמש אוהבים וידידים, בכל ימות השנה ולכל מטרה שהיא.

אפשר לשלוח סידור פרחים ורדים בצורת לב שעשוי כולו מוורדים אדומים כדי להראות אהבה רומנטית ואפשר לשלוח סידור פרחים ורדים במגוון צבעים כדי לחגוג לאישה החשובה בחייכם – אמא שלכם – את יום הולדתה או את יום האם.

אפשר להפוך את סידור פרחים ורדים לזר כלה שזור בוורדים אדומים ולבנים כדי ללוות את הכלה ביום כלולותיה ואפשר לסדר פרחים כדי לבשר את בוא האביב.

לורדים יש סגולות בריאותיות רבות ובעבר השתמשו בהם כדי להפיק מהם שמן ריחני שהיה מרפא כאבי ראש, כאבי בטן ועיכול, דלקות אוזניים, דלקות עיניים ואפילו להורדת חום.

כיום, משתמשים בריח הורדים כבסיס להרבה בשמים יוקרתיים. ריח הוורדים ומראה יופיים בטוח שיעשה טוב על הלב למי שיקבל אותם בתור סידור פרחים לבית או למשרד.

לרכישה מהירה ורדים 

מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע

למה לבחור בפרחים תמר לסידור פרחים ורדים שלכם?

“פרחים תמר” עובדים יותר מ – 40 שנים בתחום משלוחי הפרחים וסידור הפרחים עם אלפי לקוחות מרוצים ונאמנים שמקבלים שרות אדיב בכל הזמנה. באתר שלנו תוכלו למצוא מבחר רחב של סידורי פרחים ורדים שתתאים לכל אירוע שאתם מחפשים עבורו שליחת פרחים. זרי הפרחים יוסיפו חן ויופי בכל מקום שבו הם יהיו – בין אם מדובר בבית, בעבודה ואפילו בבית החולים. משלוח פרחים לאהובים שלכם יגרום להם להרגיש מיוחדים וחשובים שנמצאים במחשבה של האדם ששלח אותם אליהם.

פרחים תמר חנות פרחים בראשון לציון והסביבה מספקים פרחים לבתי מלון, אולמות אירועים, חדרי ישיבות, ימי הולדת, ימי נישואין, מתנות ליולדת, חגיגת יום האם והמשפחה ולכל מטרה שתרצו לשלוח את סידור הפרחים אליו.

 

צוות השוזרים שלנו ישמח לייעץ עבורכם על סידור פרחים ורדים או על כל סידור פרחים אחר שיתאים למאורע ולאדם שיקבל אותו. נשמח לשזור עבורכם סידור פרחים בהתאמה אישית לפי הבחירה שלכם. להזמנות התקשרו אלינו עוד היום לטלפון: 03-9672444.

תפריט נגישות

עגלת קניות