סגנונות שזירת פרחים

משלוחי פרחים
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע

שזירת פרחים הינה אמנות יפנית מסורתית העוסקת ביצירת מצבור של פרחים שעוצב באופן אסתטי ויפהפה, אשר נעים לעין ומשרה אווירה רגועה והרמונית. שזירת פרחים הלכה והפכה בשנים האחרונות לטרנד עיצובי בעולם כולו, אשר תופס מקום של כבוד במודעות העיצובית תוך יצירתם של סגנונות שזירת פרחים רבים וייחודיים.

מהי שזירת פרחים

שזירת הפרחים עוסקת בעיצוב של צמחים ופרחים שונים המשולבים עם עשבים, גבעולים וקישוטים שונים אשר ניתן להשתמש בהם בסלים, קערות ואגרטלים אשר בעזרתם יוצרים מראה מושלם ליצירה האומנותית המכונה – שזירת פרחים. בעולם הפרחים ישנו ביקוש רב לזרים שונים ובשל כך התגבש התחום מתחביב ועד לכדי עבודה,כתחביב מדובר בעיסוק שמעביר בצורה מהנה את שעות הפנאי תוך חתירה לעיצוב פרחים מושלם ושילוב יצירתיות רבה. העוסקים בשזירת פרחים הינם שוזרי הפרחים, להם יש יכולות לחתוך את הפרחים במדויק ובצורה פרופורציונאלית. גם דמיון ויצירתיות מוסיפים לידע ולניסיון בנושא של סגנונות השזירה השונים, וכל אלו הופכים את הפלוריסט לבעל מקצוע איכותי שמבקש להשאיר חותם בסידור הפרחים באירוע.

סגנונות שונים לשזירת פרחים

קיימים סגנונות שזירת פרחים שונים החל מקלאסי, פיסול, מודרני ועד לטיפול ואחזקה נכונה בסוגי הפרחים השונים. חשוב לציין כי לכל סוג פרח יש את סגנון השזירה המתאים עבורו. כך לדוגמא, כאשר אנו מדברים על סגנון השזירה הקלאסי נדע שמדובר על סידור פרחים עגול, זר קשור, שימוש בפרח המעוצב בבוקה עגלגל, ואילו כאשר מדובר על סגנון שזירה מודרני נדע שמדובר בסגנון נקי וקווי שבו פרחים מודגשים ומעוטרים לכדי זר המאופין בעושר ויזואלי.

סגנונות שזירת פרחים עם פרחים תמר

פרחים תמר הינה חנות פרחים בעלת וותק של 40 שנה בתחום הפרחים. אנו מציעים מגוון עשיר של עיצובי שזירת פרחים וזרי פרחים בכל הסגנונות אשר משתלבים עם הטרנדים העיצוביים בעולם הפרחים תוך הקפדה על שמירה איכותית של הפרחים וצורה אסתטית של זרי פרחים מלאים בעושר ויזואלי המוסיפים לאוויר המון יופי וחן . צוות השוזרים שלנו הינו צוות מיומן ומקצועי המקפיד על יצירתיות, מקצועיות, טריות ואיכות הפרחים בכל עונות השנה ושוזר עבורכם סידורי פרחים מעוצבים במלוא הדרם. אנו מאמינים במתן שירות אדיב וחם אשר מסייע לנו להעניק ללקוחותינו זרי פרחים יפיפיים ומקסימים, המלאים בהשקעה ואהבה מרובה בשילוב מושלם של התאמת הפרחים לפי דרישות הלקוח.

מחפשים שזירת פרחים ייחודיים ? להזמנות התקשרו אלינו עוד היום בטלפון 03-9672444 ונשמח לשזור ולעצב עבורכם זר פרחים מעורר השראה. 

תפריט נגישות

עגלת קניות