משלוח פרחים לתל השומר

מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע

 

בית החולים תל השומר הממוקם בעיר רמת-גן נחשב למרכז הרפואי של מדינת ישראל, תל השומר הוקם באותו הזמן עם הקמת המדינה ומלווה את אזרחי ישראל וכן את צה”ל כבית חולים צבאי, המרכז הרפואי שיבא מתגאה בהישגים בין לאומים ופועל להשגת שלום עם שכנתינו. משלוחי פרחים לתל השומר מיועד לרוב למאושפזי בית החולים במחלקות השונות ומשמח ומנחם את המטופלים. בפרחים תמר תוכלו לבצע משלוחי פרחים לתל השומר בקלות ובמהירות על ידי הזמנה מקוונת דרך האתר, בהזמנה טלפונית וכן בהגעה ישירה אל חנות הפרחים בראשון לציון.

שמחו את יקירי לבכם – משלוחי פרחים לתל השומר

משלוח פרחים הוא מתנה המבטיחה לעלות חיוך גדול על פניו של הנמען ואנו בחנות פרחים תמר נדאג לבצע את המשלוח שלכם בצורה המהירה ביותר. לזר הפרחים תוכלו להוסיף כרטיסי ברכה עם הקדשה, שוקלדים, יין משובח ומארזי מתנה מיוחדים. משלוח פרחים לתל השומר יכול לגרום לאדם המקבל הרגשה פנימית טובה, לנחם, והכי חשוב להראות כמה אותו אדם חשוב לכם.

 

משלוחי פרחים לתל השומר זה רק פרחים תמר

אם רציתם להפתיע אדם קרוב ולבצע משלוחי פרחים, אנחנו מזמינים אותכם להכנס לאתר ולהזמין בצורה פשוטה זר פרחים, מתנות ועוד פינוקים ליקירכם, אנו  נספק לכם את משלוחי הפרחים לתל השומר במהירות, תהיו בטוחים כי הגעתם למקום הנכון, אנחנו פרחים תמר נדאג להכול באופן מושלם, הזמינו ותהנו מ- 10% הנחה ועל כל קניה מעל 190 ₪ תקבלו שוקולד בלגי מתנה!

בכל שאלה, בקשה והתייעצות התקשרו אלינו לטלפון 03-9672444

תפריט נגישות

עגלת קניות