משלוח פרחים לקפלן

מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע

המרכז רפואי קפלן הידוע גם בשמו ביה”ח קפלן הוקם בעיר רחובות בשנת 1953 וכיום הוא מבתי החולים של שירותי בריאות כללית בישראל. בית חולים קפלן נקרא על שמו של אליעזר קפלן ממנהיגי תנועת העבודה וגם שר האוצר הראשון של מדינת ישראל. בבית החולים מעל 500 מיטות אשפוז והוא משרת בעיקר את תושבי השפלה הדרומית. בי”ח קפלן מסונף לבית הספר לרופאה של האוניברסיטה העברית בירושלים ופועל בו אחד מבתי הספר לסיעוד.

לשמח את האהובים שלכם – משלוחי פרחים לקפלן

משלוח פרחים לאדם אשר נמצא מסיבות מסוימות בבית חולים תמיד יתקבל בשמחה. פרחים הם מתנה מרגשת, מפתיעה שמעלה חיוך ענק על פני האדם בשעות קשות ויפות כאחד. אנו בפרחים תמר נדאג לשזור עבורכם את הזר היפה ביותר וכן לבצע את המשלוח באופן המהיר יותר. כמו כן, תוכלו לבחור ולשלב מספר אלמנטים נוספים כחלק מהמשלוח כמו יין משובח, דובי, שוקולדים או בלונים אשר יוסיפו לשמחה וישפרו את הרגשת המטופל.

משלוח פרחים לבית חולים קפלן

פרחים תמר הינה החנות הוותיקה והמקצועית בראשון לציון מבצעת משלוחי פרחים וגם לבית חולים קפלן. אצלנו תוכלו ליהנות מעיצובי זרים מרשימים שנעשים על ידי צוות שוזרים מקצועי ומיומן שיוכל גם להתאים את הזר המושלם לבקשתכם. ההזמנה יכולה להיות מבוצעת אונליין בחנות המקוונת של פרחים תמר או על ידי הזמנה טלפונית עם התאמה אישית והקדשה ליקירכם. אצלנו תוכלו להיות בטוחים כי הזמנת פרחים לקפלן תתבצע באופן המקצועי, האמין והמהיר ביותר.

הזמנת פרחים לקפלן עם פרחים תמר

אם רציתם להפתיע אדם קרוב ולבצע משלוח פרחים לקפלן אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר ולהזמין זר באופן הפשוט ביותר. אנחנו נדאג לכל השאר! הזמינו משלוח פרחים לבית חולים קפלן דרך האתר ותהנו מ- 10% הנחה,

לפרטים נוספים אנו מזמינים אתכם להתקשר – 03-9672444

 

 

תפריט נגישות

עגלת קניות