משלוח פרחים לט”ו באב

מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע

אחד החגים היפים בישראל הוא טוב באב. לטו באב יש משמעות סמלית לחגיגה של אהבה, התחדשות ואביב. בכל רחבי הארץ רואים ביום המיוחד הזה איך מתקשטים בתים רבים בזרי פרחים יפהפיים של אוהבים.

משלוח פרחים לט”ו באב

זר פרחים ליום אהבה הופך את היום לקסום יותר, משרה אווירה נעימה ומשאיר חיוך על הפנים. זוהי בהחלט משימה קלילה כי כל מה שנדרש ממכם הוא לבחור משלוח פרחים לט”ו באב מתוך מגוון עשיר של פרחים טריים ואיכותיים במגוון צבעים ייחודיים שיפיצו ריח מושלם החל מזרדי ורדים, דרך זרים שמבוססים על פרחים אחרים, זרים מתוקים או עציצים מקסימים.  לפרחים יש עוצמה והשפעה על הלך המצב רוח ובכוחם לשדרג את הבית או איך שלא תניחו את זר הפרחים היפיפייה. פרחים מוסיפים צבע וחן לכן,  אל תתקמצנו והשקיעו בבן או בת הזוג שלכם בזר צבעוני, גדול ומושקע.

מאחוריי משמעות הפרחים

זה ידוע שבזכות הפרחים מתאפשר לנו להביע מסרים  שונים באמצעות זר פרחים. כך לדוגמא, ורדים נחשבים לפרחים קלאסיים המסמלים אהבה, תשוקה וזוגיות. ואכן, זר ורדים בצבעים אדומים או לבנים מושלמים למשלוח פרחים לטו באב וכמובן – יתקבל כמתנה נהדרת. תוכלו להרכיב בט”ו באב זרים מיוחדים המבוססים על פרחים נוספים להם אפיונים ומשמעויות אחרות כמו למשל: נאמנות מאפיינים פרחי סיגליות, התחדשות מאפיינים פרחי נרקיסים וצבעוניים, צניעות מאפיינים פרחי חבצלות, מזל מאפיינים פרחי תלתן, רוגע ושמחה מאפיינים חרציות, אריכות ימים מאפיינים פרחי חמנייה וכו’. משמע, אפשר להזמין גם זר קטן בעל משמעות גדולה שלא תהווה רק מתנה ליום האהבה, אלא גם סמל המביע רגשות נוספים שתרצו להעביר לבני זוגכם או אהוב שקרוב לכם. ובמילים פשוטות, הפרחים ידברו בעד עצמם.

משלוח פרחים לט”ו באב עם פרחים תמר

בפרחים תמר תוכלו למצוא מגוון עשיר של פרחים טריים, איכותיים ומרעננים המעוצבים בצורה ייחודית ואלגנטית. צוות שלנו ידוע בעבודה מקצועית ואומנותית עם ידע וניסיון אשר נצבר לאורך השנים בעולם הפרחים, ומאפשר לנו ליצור ולעצב זרי פרחים ייחודיים, מותאמים לסגנונות השונים אשר מלאים אהבה אינסופית ואכפתיות – בדומה לטיימינג של טוב באב לצד שירות אישי ואדיב. בסופו של דבר, העניין הוא לא איזה זר פרחים תביאו הביתה, כל עוד תעשו זאת בשמחה ובאהבה שלמה.

מחפשים לשלוח לבן או בת הזוג שלכם זר פרחים מושלם לכבוד ט”ו באב? לפרטים והזמנות התקשרו ב טלפון 03-9672444 ובחרו לכם זר פרחים מפנק וצבעוני שיזכיר לו או לה כמה אתם אוהבים ומעריכים.

תפריט נגישות

עגלת קניות