משלוח פרחים לבית חולים שניידר

מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע

מחממם את הלב – משלוח פרחים

פרחים טריים ואיכותיים תמיד יעניקו תחושה חמה בלב. עולם הפרחים הוא עולם ומלואו החלא מזרי פרחים, סידורי פרחים באירועים, זרי כלה, עציצים וצמחים, פרחים עונתיים ואף גם דברים נלווים כמו: מארזי שוקולד, שילובי יין ופרחים שמוסיפים חן ויופי ואווירה רומנטית. עם הפרחים ניתן ליצור ולעצב זרי מושקעים ויפים בצורה ייחודית ומקצועית. אין ספק, שמשלוח פרחים לבית חולים שניידר היא סיבה מספיק טובה להעניק זר לבן אדם קרוב שמטופל שם, לרופא שלכם שמשקיע זמן רב על מנת לטפל בכם או בקרוב שכלם, לצוותים ורופאים שעובדים שעות על גבי שעות על מנת לתת את הטיפולים האיכותיים והמקצועיים ביותר, כאשר כל מקרה לגופו. זר פרחים יפיפה יזכיר להם תזכורת קטנה על קרובי המשפחה שלכם שאתם אוהבים ומעריכים אותם, לרופאים ולצוותים להגיד תודה על הטיפול המסור.

פרחים מדברים בעד עצמם

יאמר לזכותם של הפרחים שדרכם אנו יכולים להביע מסרים ואף גם רגשות שונים באמצעות זרי פרחים. כמו למשל:  ורד הקלאסי שמסמל אהבה ותשוקה, זוגיות, ערך הנאמנות אותו מאפיינים פרחי סיגליות, התחדשות מאפיינים פרחי נרקיסים וצבעוניים, צניעות מאפיינים פרחי חבצלות, מזל מאפיינים פרחי תלתן, רוגע ושמחה מאפיינים חרציות, אריכות ימים מאפיינים פרחי חמנייה וכו’.

משלוח פרחים לבית חולים שניידר עם פרחים תמר

לתת מהלב זו ברכה. בפרחים תמר תוכלו למצוא מגוון עשיר של פרחים טריים, איכותיים ומרעננים המעוצבים בצורה ייחודית ואלגנטית. צוות שלנו ידוע בעבודה מקצועית ואומנותית עם ידע וניסיון  רב שנצבר לאורך השנים ומאפשר לנו לנצל את יכולות היצירתיות בנו עם הפרחים ולמעשה, ליצור ולעצב זרי פרחים ייחודיים מלאים בשמחה ואהבה עם יחס אישי ואדיב עבור כל לקוחותינו. אנו מבצעים גם משלוח פרחים לבית חולים שניידר מתוך אמונה שלא משנה איזה זר פרחים תשלחו לרופאים, למטופלים – כל עוד תעשו זאת בשמחה וברצון להעניק למישהו אחר.

מחפשים לשלוח פרחים לבית החולים שניידר? לפרטים והזמנות התקשרו בטלפון 03-9672444 ובחרו לכם זר פרחים מפנק וצבעוני שיזכיר להם שחושבים עליהם.

תפריט נגישות

עגלת קניות