משלוח פרחים לאיכילוב

מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע

בעיר תל אביב ממוקם בית החולים איכילוב – אחד מבית החולים המפותחים והגדולים שיש וכל שנה מתחדש במחלקות רבות אליהן מגיעים ישראלים רבים מכל רחבי הארץ על מנת לקבל טיפולים מצוות רפואי הטוב בעולם. משלוחי פרחים לאיכילוב מיועד לרוב עבור מאושפזי בית החולים אשר יכולים ליהנות ממתנה מפתיעה, משמחת ומנחמת. נכון שמשלוחי פרחים לרוב מאפיינים אירועים משמחים ימי הולדת, ימי נישואין, חגים וכו’ אך לעיתים הם יכולים גם להעניק לאנשים באירועים לא פשוטים בחייהם תמיכה ותחושת אמפתיה מיקיריהם.  בפרחים תמר תוכלו לבצע משלוח פרחים לאיכילוב בקלות ומהירות – תוכלו לבצע את המשלוח על ידי הזמנה מקוונת דרך האתר או להגיע ישירות לחנות שלנו בראשון לציון.

שמחו את יקירכם עם זר פרחים

כאמור, יש סיבות רבות לבצע משלוחי פרחים לאיכילוב, החל מחבר או בן משפחה שמאושפז שם, חברה שילדה, אחות או רופא שאנו רוצים להודות להם באופן אישי וכל מטרה אחרת. זר פרחים היא מתנה אשר תבטיח לעלות חיוך גדול על פני המיועד לקבל אותם וחנות פרחים תמר תדאג לבצע עבורכם משלוח באופן המהיר ביותר. תוכלו להוסיף לזר הפרחים כרטיס ברכה עם הקדשה מיוחדת מכם, שוקולד בלגי שימתיק את היום וינחם רגעים קשים, יין משובח ועוד מגוון מארזי מתנה מפנקים במיוחד עבור אנשים שאנו כה אוהבים. אפשר להוסיף לפרחים גם בלונים צבעוניים אם מדובר בילדים, או בלידה. משלוח פרחים לאיכילוב יכול לגרום לכל אדם אשר מקבל אותו להרגיש טוב מבפנים ובאופן זה אף להחלים מהר יותר.

משלוחי פרחים לאיכילוב עם פרחים תמר

אם ברצונכם להפתיע את יקירכם ולבצע משלוחי פרחים אתם מוזמנים להתרשם מהמבחר הרחב שיש לנו באתר ולהזמין בצורה פשוטה זר פרחים ועוד מתנות מפנקות למשלוח מהיר לבית חולים איכילוב. אם חיפשתם משלוח פרחים לאיכילוב אתם יכולים להיות בטוחים כי הגעתם למקום הנכון, פרחים תמר תדאג לבצע זאת באופן המושלם ביותר. כל המוצרים באתר נמכרים ב10% הנחה ועל כל קניה מעל 190 ₪ תקבלו שוקולד בלגי מתנה!

בכל שאלה, בקשה והתייעצות התקשרו אלינו לטלפון 03-9672444

תפריט נגישות