משלוחי פרחים לשערי צדק

מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע

בבית החולים שערי צדק בירושלים מחלקות רבות כולל מחלקת יולדות גדולה, הזמנת משלוחי פרחים לשערי צדק תעודד ותרומם את מורל החולים המאושפזים וכמובן תשמח יולדות מאושרות.

בתמר פרחים יבצעו עבורכם משלוחי פרחים לשערי צדק לכל מטרה: זרי פרחים להולדת בן או בת, להחלמה ולהתאוששות, היכנסו לאתר תמר פרחים ובחרו את המשלוח היפה בעיניכם מתוך גלריית התמונות שלנו.

הזמנת משלוחי פרחים לשערי צדק ליולדת

בשעה טובה מכרה, חברה, קרובת משפחה שלכם ילדה ואתם רוצים להפתיע ולשמח אותה, הפתרון המושלם הינו משלוחי פרחים לשערי צדק, זהו פתרון קל נוח ומהיר לשמח את היולדת ודרך מעולה לאחל ליולדת ולבני משפחתה מזל טוב.

היכנסו לאתר שלנו תמר פרחים בחרו מתוך קטלוג הזרים והמתנות שלנו ובלחיצת כפתור המשלוח בדרך, לא מצאתם בקטלוג את מה שחיפשתם אתם מוזמנים להתקשר לתמר פרחים טלפון 03-9672444 להתייעץ עם הצוות המקצועי והאדיב שלנו שיתאים לכם את המשלוח שרציתם. בתמר פרחים הצעות מיוחדות למשלוחי פרחים לשערי צדק מארזים מיוחדים ליולדת אם זה זר פרחים בהרכבה אישית לפי טעמכם או בעיצוב המיוחד של השוזרים המקצועיים מצוות תמר פרחים, לכל זר פרחים ניתן להוסיף אגרטלים שימושים, מארזי שוקולד, בלונים מיוחדים, בובות או דובי פרווה והכל במסגרת התקציב שלכם.

איזה זר נבחר ליולדת?

ליולדת מומלץ לשלוח זר שלא יהיה גדול מאוד ועמוס שכן היא מאושפזת בחדר קטן עם יולדות נוספות ואולי לא תהיו היחידים שתשלחו משלוחי פרחים לשערי צדק יתכן ולא יהיה מספיק מקום לזר ענק.רצוי להוסיף אגרטל למשלוחי פרחים לשערי צדק שכן לא תמיד היולדת תמצא כלי מתאים בבית החולים.אפשר לשלוח זר פרחים בצבעים לפי מין הילוד להולדת בן נשלח פרחים בגוונים לבן וכחול או זר כפרי משמח, להולדת בת נשלח זר פרחים בצבע ורוד או אדום.

הסוד להתאים את זר הפרחים לאופי של היולדת וטעמה האישי, תנסו לחשוב איזה זר יפתיע אותה וישמח אותה ביותר האם זר קלאסי שמרני או זר כפרי וצבעוני.תמר פרחים מומחים בעיצוב הפרחים לפי בקשתכם להולדת בת או בן ויתאימו את אופי הזר לבקשתכם לכן רצוי לפרט למעצבי הפרחים איזה סוג זר תחפצו להכין ולבצע משלוחי פרחים לשערי צדק ליולדת.

משלוחי פרחים לשערי צדק ולבתי חולים אחרים

אם חיפשתם משלוחי פרחים לשערי צדק או לכל בית חולים אחר אתם מוזמנים לפנות אלינו, לחנות תמר פרחים או להיכנס לאתר שלנו להזמין משלוחי פרחים לשערי צדק במחירי משלוח משתלמים ומתאימים לכל כיס.

 לפרטים נוספים אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר טלפוני: 03-9672444

תפריט נגישות

עגלת קניות