משלוחי פרחים לקריית עקרון

 

מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע

מחפשים משלוחי פרחים לקריית עקרון? פרחים תמר היא הפתרון המושלם. פרחים תמר הינה חנות בוטיק הנמצאת בבעלות משפחתית שמקפידה על שירות אדיב ללקוחותיה. אנו, בפרחים תמר מציעים רק פרחים טריים באיכות הטובה ביותר ללא פשרות המשולבים תוך  עיצוב ושזירה אומנותית שמייצגים את הטרנדים המובילים בעולם עיצוב הפרחים.

סידורי פרחים לאירועים מושלמים

אירוע מושלם כולל בתוכו בחירה של פרחים בצבעים המהווים הרמוניה, בחירת סוג הפרח המתאים לאופי האירוע ושזירה אלגנטית של הפרחים. אצלנו, בפרחים תמר תוכלו לבצע הזמנות של פרחים איכותיים, זרי פרחים, סידורי פרחים, הכנת זרים שונים אשר מיועדים לאירועי חתונה כמו זר לכלה, זרים לראש וגם גלגלי אבל לטקסים. תוכלו למצוא גם עציצים וצמחים, מארזים, שילוב של יין ופרחים לאווירה רומנטית ולמצוא גם מוצרים לפי אירוע כמו חגיגות ימי הולדת, ימי נישואים, חגים, ימי שבת וסופ”שים.

זר פרחים בהתאמה אישית עם פרחים תמר

פרחים תמר, מקפידים בצורה מקצועית ומיומנת על הכנת זרי פרחים שונים בצורה ייחודית ואיכותית, תוך שזירה בצורה מקצועית ביותר על ידי צוות מיומן של פרחים תמר. באמצעות הפרחים שלנו תוכלו לשמח את הקרובים אליכם ולהעניק להם במתנה זר פרחים בעל מראה ייחודי שיהווה תזכורת כמה אתם אוהבים ומעריכים אותם.

הזמנת פרחים בקריית עקרון מפרחים תמר

הינכם מוזמנים לבקר אותנו בחנות ולהתרשם מעיצובי פרחים שונים וססגוניים בהשראת עולמם של הפרחים המרהיבים בכל עונה ועונה. בייחוד אם אתם חובבי פרחים, תוכלו למצוא מגוון של פרחים טריים בצבעים שונים שבו כל פרח וצורתו מתאפיינים במאפיינים המייחדים אותו ולהעניק זר פרחים במתנה לאהוביכם. בנוסף, למגוון הפרחים המהממים הקיימים אצלנו בחנות, הכנת זרים ליום הולדת, ימי אהבה או סידורי פרחים יוקרתיים תוכלו למצוא גם עיצוב פרחים לאירועים ותוספות כמו בלונים, אגרטלים, מארזי שוקולד ופרלינים שעושים טוב בלב.

אנו מבצעים משלוחי פרחים לכל הארץ, גם משלוחי פרחים לקריית עקרון. אתם תזמינו משלוח ואנחנו נדאג להתאים עבורכם את הפרחים הכי יפים, ונעצב אותם בעיצוב פרחים בלעדי ואיכותי, בהתאמה אישית עבורכם.

אז למה אתם מחכים? אם אתם מעוניינים בביצוע משלוחי פרחים לקריית עקרון והסביבה, חייגו למספר הטלפון 03-9672444 ובחרו לכם זר פרחים מפנק וצבעוני.

תפריט נגישות

עגלת קניות