משלוחי פרחים לגדרה

 

מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע

מחפשים משלוחי פרחים לגדרה? הפתרון שלכם הוא פרחים תמר. פרחים תמר הינה חנות בוטיק הנמצאת בבעלות משפחתית אשר מקפידה על שירות לקוחות אדיב ומגוון של פרחים טריים, איכותיים, רעננים ומפיצי ריח מושלמים, שמשולבים בשזירה אומנותית ובעיצוב לפי הטרנדים המובילים בעולם הפרחים.

משלוחי פרחים לאירועים פרטיים ועסקיים

הפרחים של תמר הם פרחים איכותיים המשדרגים כל אירוע או חלל שבו הם נמצאים. תוכלו למצוא בחנות גם זרי פרחים, סידורי פרחים, הכנת זרים שונים אשר מיועדים לאירועי חתונה כמו זר לכלה, זרים לראש וגם גלגלי אבל לטקסים. תוכלו למצוא גם עציצים וצמחים, מארזים, שילוב של יין ופרחים לאווירה רומנטית וכמו כן, מוצרים לפי אירוע כמו חגיגות ימי הולדת, ימי נישואים, חגים, ימי שבת וסופ”שים.

פרחים תמר – זר פרחים מרענן וצבעוני

החנות שלנו עובדת עם המון אנרגיות ואהבה לפרחים שמתאימים לכל עונות השנה. אנו מקפידים על שירות אדיב והכנת זרי פרחים שונים בצורה ייחודית ואיכותית, כשאלו נשזרים בצורה מקצועית ומיומנת על ידי צוות פרחים תמר. באמצעות זר פרחים כמתנה מחממת ומפנקת, תוכלו לשמח את הקרובים אליכם ולתת להם תזכורת כמה אתם אוהבים ומעריכים אותם.

הזמנת פרחים בגדרה מפרחים תמר

אצלנו, תוכלו למצוא מגוון של פרחים בצבעים שונים שבו כל פרח וצורתו מתאפיינים במאפיינים המייחדים אותו אשר יתאימו למסר שאותו תרצו להעביר באמצעות זר הפרחים. בנוסף למגוון הפרחים המהממים הקיימים אצלנו בחנות, אנו מכינים זרים ליום הולדת, ימי אהבה או סידורי פרחים יוקרתיים. תוכלו למצוא גם עיצוב פרחים לאירועי ותוספות כמו בלונים, אגרטלים, מארזי שוקולד ופרלינים שעושים טוב בלב.

אנו מבצעים משלוחי פרחים לכל הארץ, גם משלוחי פרחים לגדרה. כל מה שנותר לכם הוא להזמין משלוח, אנו מבטיחים התאמה מפנקת ומושלמת של הפרחים הכי יפים בעיצוב פרחים ייחודי ואיכותי המתאים עבורכם. אם הייתם שואלים את אנשי ביל”ו, הם כבר ממזמן היו ממליצים לכם על פרחים תמר.

אז למה אתם מחכים? אם אתם מעוניינים בביצוע משלוחי פרחים לגדרה והסביבה, חייגו למספר הטלפון 03-9672444 ובחרו לכם זר פרחים מפנק וצבעוני.

תפריט נגישות

עגלת קניות