משלוחי פרחים לבית חולים הדסה

מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
20% הנחה
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע
מבצע

פרחים הם דרך להביע אהבה, הוקרה, תשומת לב ואכפתיות, יש להם יכולת לגרום למצב רוח מרומם ושמחה במיוחד לאנשים המאושפזים בבית החולים.

משלוחי פרחים לבית החולים הדסה לאדם חולה תרגש ותעודד אותו, אין פתרון יותר נוח וזמין במיוחד בימים אלו שהגישה לבתי החולים קשה מאשר משלוחי פרחים לבית חולים הדסה.

אלו פרחים מתאימים לביצוע משלוחי פרחים לבית חולים הדסה?

ראשית פרחים הם עניין של טעם אישי אך ישנם מספר כללים לבחירת סוגי זרי הפרחים המתאימים לשלוח לאדם חולה: רצוי כי הזר יהיה ללא ריח חזק כדי שלא יפריע בחדר הקטן והסגור של בית החולים למאושפז ולשאר החולים בחדר.

מומלץ לשלוח זר פרחים צבעוני ומגוון כמו אירוסים, גלדיולות וטוליפנים, ידוע כי פרחים מסוג סייפנים מסמלים כוח וחוסן.

רצוי להביא זר נמוך שיש נח להעמיד ליד המיטה ואולי להוסיף אגרטל כדי לשמור על הפרחים שכן בבית החולים לא תמיד ניתן למצוא כלי לפרחים.

אפשרות נוספת שתשמח אדם חולה היא משלוחי פרחים לבית החולים הדסה ולהוסיף לו מארז שוקולד איכותי וטעים.

בחנותנו תמר פרחים תמצאו מגוון פרחים ותוספות לזרים המתאימים להביא למאושפזים, אם זה להגיע לחנותנו לבחור זר ממגוון הזרים או לעצב זר לפי טעמכם האישי ולקחת איתכם כשתבקרו בבית החולים או לחלופין ניתן להיכנס לאתר שלנו תמר פרחים לבחור זר מגלריית הפרחים לבצע משלוחי פרחים לבית חולים הדסה, המשלוח יגיע במהירות עם פרחים טריים, יפים ואיכותיים. כל זאת בכניסה לאתר שלנו תמר פרחים בלחיצת כפתור, ניתן גם להתקשר לטלפון  03-9672444 ולמסור את פרטים בטלפון והמשלוח בדרך.

משלוחי פרחים לבית חולים הדסה עם תמר פרחים

פרחים תמר הינה חנות ותיקה הפועלת כבר 40 שנה עם צוות מקצועי ואדיב הנותן שירות איכותי לקהל לקוחותיו, בפרחים תמר תוכלו למצוא זרי פרחים מעוצבים בכל סגנון שתחפצו במסגרת תקציבכם. ניתן להתייעץ עם אנשי הצוות ולהתאים את סוג המשלוח למטרתו אם זה לשמח אדם קרוב המאושפז בבית החולים או לכל אירוע אחר.

בחנותנו תמר פרחים תמצאו בנוסף לפרחים גם עציצים, מארזי שוקולד ויין, בובות פרווה, בלונים, אגרטלים יפים ומיוחדים. בכל משלוחי פרחים לבית החולים הדסה ניתן לשלב זרי פרחים עם תוספות נחמדות שירגשו כל אחד.

לפרטים והזמנת משלוחי פרחים לבית חולים הדסה משלוח ייחודי ומלבב אשר יעלה חיוך לכל מאושפז. התקשרו עוד היום בטלפון 03-9672444 או היכנסו לאתר שלנו תמר פרחים ובחרו משלוח פרחים טרי וססגוני במחירים משתלמים.

תפריט נגישות

עגלת קניות